شمانیوز
شما نیوز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز بعد مدت ها با بدترین ریخت و قیافه ظاهر شد | جنیفر لوپز یک حمام هم نرفته

عکس جدیدی از جنیفر لوپز در حال خرید برای خانه جدیدش در لس آنجلس منتشر شده است. تیپ شلخته او در این عکس مورد توجه است. جنیفر به استایل خوب در دنیای هالیوود معروف است.

جنیفر لوپز بعد مدت ها با بدترین ریخت و قیافه ظاهر شد | جنیفر لوپز یک حمام هم نرفته

جنیفر لوپز که با لقب جِی.لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است . جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد. جنیفر لوپز 2 مرداد 1348 در محله برانکس نیویورک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام لسلی و یک خواهر کوچکتر بنام لیندا دارد .عکس جدیدی از جنیفر لوپز در حال خرید برای خانه جدیدش در لس آنجلس منتشر شده است. تیپ شلخته او در این عکس مورد توجه است. جنیفر به استایل خوب در دنیای هالیوود معروف است.

جنیفر لوپز

با تشویق پدر و مادرش از سال 1974 وقتی 5 ساله بود به کلاس های خوانندگی و رقص رفت.

دبیرستان را در مدرسه مذهبی کاتولیک ها گذراند و در سال آخر مدرسه (1986) در فراخوان تست بازیگری برای یک فیلم سینمایی شرکت کرد.

به این ترتیب در 17 سالگی بعد از قبولی در تست ، اولین بار با فیلم دختر کوچکم جلوی در نقش کوتاهی جلوی دوربین رفت.

از دانشگاه تا موسیقی

بعد از اولین تجربه بازیگری وارد کالج شد اما رویایی که برای آینده خود در عالم هنر متصور می شد باعث شد همان ترم اول از تحصیل انصراف دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی