شمانیوز
شما نیوز

غلظت خون

با این خوراکی ها دیگر نگران غلظت خون نباشید

در برخی افراد به‌طور ارثی، هموگلوبین خون‌شان به‌راحتی اکسیژن را به بافت‌ها تحویل نمی‌دهد که در واقع به آن هموگلوبین غیر طبیعی گفته می‌شود که جزء علل نادر غلظت خون محسوب می‌شود.

با این خوراکی ها دیگر نگران غلظت خون نباشید

افزایش تعداد گلبول‌های قرمز خون را، غلظت خون می‌گویند. بخشی از علت ابتلا به مشکل غلظت خون، زمینه‌های ارثی و مادرزادی است. اغلب افراد ساکن در مکان‌هایی نظیر کوهستان و ارتفاعات و یا مکان‌های دچار آلودگی هوا، به دلیل کمبود اکسیژن، دچار بیماری غلظت خون می‌شوند.

درمان-غلظت-خون

مواد خوراکی مفید برای کاهش غلظت خون

انار

انار یکی از بهترین میوه ها برای تصفیه خون است. انار سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و با مصرف آن می توان از غلظت خون کاست و خون را رقیق نمود.

مرکبات

مرکباتی به علت دارا بودن ویتامین C در درمان غلظت خون بسیار موثر هستند و به تصفیه خون کمک می کنند. برای رقیق شدن خونتان از مرکباتی مانند:گریپ فرویت، پرتقال و لیمو ترش استفاده نمایید.

انگور

انگور یکی از میوه های مفید برای کاهش غلظت خون است که سبب درمان غلظت خون می شود. استفاده از انگور برای افرادی که خون غلیظ و کدر دارند مفید است.

آناناس

آناناس به دلیل فیبر فراوان برای رفع مشکلات دستگاه گوارش مفید است و به کاهش وزن و تصفیه کردن خون کمک می کند.

آلبالو

آلبالو آنتی اکسیدان بالا یی دارد و در خون سازی اهمیت دارد بنابراین می توان از آلبالو در درمان غلظت خون استفاده کرد.

هویج

مصرف هویج و آب هویج علاوه بر تقویت قدرت بینایی موجب تصفیه خون و خون سازی می شود. استفاده از این مواد غذایی موجب رفع غلظت خون خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی