شمانیوز
شما نیوز

نفیسه روشن | عکس نفیسه روشن

نفیسه روشن بعد از جدایی از همسرش دیگر مثل قبل زیبا نیست | چاقی وحشتناک نفیسه روشن همه را شوکه کرد

اخیرا بک تصویر از نفیسه روشن منتشر شده است که او در این تصویر صورت چاق دارد . نفیسه روشن دیگر مثل گذشته سادگی و ظرافت در صورتش ندارد.

نفیسه روشن بعد از جدایی از همسرش دیگر مثل قبل زیبا نیست | چاقی وحشتناک نفیسه روشن همه را شوکه کرد

نفیسه روشن به تازگی 41 سالش شده است قیافه این بازیگر به دلیل انجام عمل هایی زیبایی مثل گذشته نیست. در تازه ترین عکس نفیسه روشن او صورتی چاق دارد. او باسریال اغما مشهور شد. نفیسه روشن به شدت عاشق حیوانات است. نفیسه روشن در زمینه تبلیغات هم فعال است. نفیسه روشن یک بار با یک خالبان ازدواج کرد که منجر به طلاق شد. در ادامه جدیدترین عکس او را مشاهده می کنید: 

نفیسه روشن

زندگینامه نفیسه روشن

نفسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون متواد 13 اردیبهشت ماه سال 1361 و اهل تهران است . این روزها شاهد بازی او در سال گیلدخت و در کنار بازیگرانی چون محمود پاک‌ نیت ، ثریا قاسمی، میترا رفیع، رضا اکبر‌پور ، شقایق فراهانی و .... هستیم.لیسانسه و در دانشگاه حقوق اسلامی خوانده است ، ازدواج کرده و متاهل است ، حامی حیوانات و سفیر دوقلوهاست.پدر نفیسه روشن کارمند نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار است . یک برادر دارد که او هم مهندس پرواز است.

شروع بازیگری نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگری را در گروه ها تئاتر دوران مدرسه آغاز کرده است با تشویق و کمک برادرش که کار کارگردانی می کرده وارد این عرصه شد و استارت بازیگری را با آموزش های استاد سمندریان زده است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی