شمانیوز
شما نیوز

بیمه دی

اهداء بیمه‌نامه زندگی‌بهادار بیمه دی به نفرات برتر کنکور/ مدیرعامل بیمه دی از حمایت این شرکت از نخبگان علمی خبر داد

شرکت بیمه دی در راستای ارج نهادن به علم و دانش پژوهی، میزبان برگزیدگان کنکور سراسری بود و با اهدای بیمه نامه «زندگی بهادار» از ایشان تقدیر به عمل آورد.

 اهداء بیمه‌نامه زندگی‌بهادار بیمه دی به نفرات برتر کنکور/ مدیرعامل بیمه دی از حمایت این شرکت از نخبگان علمی خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به تلاش این عزیزان در کسب رتبه برتر این رقابت علمی اظهار کرد: جهان امروز تولید ثروت خود را مرهون سرمایه انسانی کارآمد، با دانش، متخصص و با انگیزه است، جلسه امروز نیز جلسه ای نمادین برای تکریم علم، دانش و سرمایه انسانی است.

 

وی افزود: نتیجه حاصل از تلاش شبانه روزی و علم پژوهی، بسیار مطلوب و مایه مباهات است. شرکت بیمه دی رویکرد خود را به سمت تکریم این مقوله برده است و برای به کار گیری نیرو نیز، توجه به علم، دانش های نوین و نیروهای ارزشمندی علمی را مد نظر قرار داده است.

مهندس موهبتی همچنین با اشاره به توسعه هوش مصنوعی و پیشرفت های دیجیتال بیان کرد: شرکت بیمه دی علاقه‌مند به حضور در عرصه های نوین و بازارهای جدید از جمله استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه بیمه است. علاوه بر این این شرکت آمادگی خود را برای بورسیه تحصیلی نفرات تک رقمی کنکور در رشته های مرتبط با صنعت بیمه اعلام می نماید.

مدیرعامل بیمه دی خطاب به مدعوین این مراسم عنوان کرد: احترام به پدر و مادر، توجه به علائق در انتخاب شغل و خوب زندگی کردن را به شما جوانان که در آغاز مسیر خود قرار دارید توصیه می کنم.

علی بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی نیز که در این نشست حضور داشت با اشاره به اهمیت علم و دانش اظهار داشت: نفرات برگزیده این رقابت علمی، سرمایه های ارزشمند این کشور هستند، ماهیت صنعت بیمه نیز حفاظت از سرمایه ها است. امروز نیز برای تجلیل از نخبگان علمی کشور و ارج نهادن به این عزیزان دور هم جمع شده ایم.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح و هدایا از نفرات برگزیده کنکور سراسری تقدیر به عمل آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied