شمانیوز
شما نیوز

کلاهبرداری | دستگیری کلاهبردار

کلاهبرداری که 10 سال متواری بود به دام پلیس افتاد

بر طبق اخبار اعلامی کلاهبر دار زنی که 10 سال متواری بود در شهر شاهرود دستگیر شد.

کلاهبرداری که 10 سال متواری بود به دام پلیس افتاد

به گزارش شمانیوز : جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک زن به جرم کلاهبرداری در سمنان خبر داد و گفت: این فرد به مدت ۱۰ سال متواری بوده است.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از دستگیری زن کلاهبردار در سمنان خبر داد و ابراز کرد: این فرد بیش از ۲۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در پی وصول گزارشی از سوی دادگستری استان شناسایی و دستگیری این فرد را در دستور کار قرار دادند، افزود: تحقیقات میدانی و اقدامات پلیس به شناسایی فرد مذکور انجامید.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی محل کار و زندگی این خانم در شهر سمنان خبر داد و گفت: وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

میراحمدی بیان کرد: این فرد از سال ۹۲ در استان‌های غربی کشور تحت عنوان املاک کلاهبرداری می‌کرد و تا کنون متواری بود که بالاخره به چنگ قانون افتاد.

وی همچنین از جدیت پلیس برای مبارزه با مفاسد اقتصادی آن هم در شرایط کنونی جامعه خبر داد و گفت: این امر جز در سایه همراهی و هوشیاری مردم و مراقبت از اموال آنان، میسر نخواهد شد.

منبع : صد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied