شمانیوز
شما نیوز

چیکن بندری

طرز تهیه چیکن بندری فوری و خوشمزه با قارچ برای شام و نهار

طرز تهیه چیکن بندری فوری و خوشمزه با قارچ برای شام و نهار

چیکن بندری ی غذای فوری خوشمزه وعالی برای دورهمی های دوستانه.

غذا های ساندویچی جزء دسته غذا های بسیار پر طرفدار هستند که شما می توانید به سادگی در خانه تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه و سالم خانگی تهیه کنید. برعکس ساندویچ های دیگر این ساندویچ بسیار سالم است زیرا قرار است از مرغ برای تهیه آن استفاده کنید. اگر دوست دارید یک ساندویچ فوری تهیه کنید که نیازی به پختن مرغ ندارد حتما از سینه مرغ خرد شده استفاده کنید که خیلی سریع تهیه می شود و شما می توانید مواد را داخل نان باگت بریزید و این غذای ساندویچی خوشمزه را تهیه کنید. شما می توانید این ساندویچ سالم را برای پیک نیک یا دورهمی خود استفاده کنید و به دلخواه مقدار فلفل کم و زیاد کنید.

مواد لازم
سینه مرغ ۱ عدد
پیاز ۲ عدد
فلفل دلمه ۱ عدد
قارچ ۵ عدد
سیب زمینی ۱ عدد
رب ۱ ق غذا خوری
نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پولبیبر، پاپریکا به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی

 

ابتدا باید مرغ را تفت دهید برای این کار، سینه مرغ را بشورید و به صورت مکعبی خرد کنید. پیاز را پوست بگیرید و داخل تابه به همراه کمی زردچوبه و روغن مایع تفت دهید تا سبک و شیشه ای شود و بعد سینه مرغ را اضافه کنید و به همراه آن ادویه ها افزوده و تفت دهید تا عطر ادویه ها بلند شود.

 
 
سوسیس بندری

مرحله دوم: سرخ کردن سیب زمینی

 

در همین حال که مرغ در حال پختن می باشد، سیب زمینی را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و به همراه کمی روغن و نمک و زردچوبه تفت دهید تا سبک و نرم شود، قارچ ها را بشورید و اسلایس کنید و به همراه فلفل دلمه خرد شده به مرغ اضافه کنید.

 

مرحله سوم: تهیه مایه ساندویچ

 

در ادامه باید سیب زمینی سرخ شده را نیز به مواد مرغی اضافه کنید و کمی تفت دهید تا مواد یکدست شود، در این مرحله می توانید کمی فلفل قرمز بنا به ذائقه خود اضافه کنید و در انتها رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و کمی آب جوش روی مواد بریزید تا رب رنگ باز کنید.

مرحله چهارم: تهیه چیکن بندری

 

در ادامه وقتی آب اضافه مواد کشیده شد باید از روی حرارت بردارید و داخل نان ساندویچی بریزید و با خیارشور و گوجه فرنگی میل کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی