شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن | تمیز کردن یقه لباس

رازهای تمیز کردن یقه لباس | با این ترفند ها از شر کثیفی یقه لباس راحت شو

رازهای تمیز کردن یقه لباس | با این ترفند ها از شر کثیفی یقه لباس راحت شو

اگ شماهم برای تمیز کردن یقه لباس دچار مشکل هستید هرچقد یقه لباستان را می شویید و باز لکه دارد حتما مقاله زیر بخوانید.

تمیز کردن یقه لباس شاید برای شما هم سخت باشد . امکان دارد شماهم وقتی لباستان را شسته اید ولی یقه اش خیلی خوب تمیز نشده باشد. این اتفاق در فصل تابستان به دلیل تعریق گردن و زیر بغل بسیار اتفاق می افتد که لکه های زرد و بد رنگ روی لباس پیدا می شود. بعضی بر این باور هستند که قبل از پوشیدن لباس اگر گردنشان را بشویند از کرم مرطوب کننده استفاده نکنند، از افتادن این لکه ها روی لباس پشیگری می کنند. ولی باید بدانید که اینگونه نیست و به هیچ روشی نمی توان از بروز این اتفاق پیشگیری کرد و تنها راهی که موجود است این است که لباس ها را با ترفندهای خاص شست و پس از تمیز کردن  کامل از آنها استفاده نمود.

 

استفاده از جوش‌شیرین برای رفع لکه یقه

 

جوش شیرین یکی قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین پاک‌کننده‌ها برای نظافت بشمار می‌آید که در هر خانه‌ها یافت می‌شود و مورداستفاده اکثر مردم قرار می‌گیرد.

تمیز کردن یقه لباس

نحوه استفاده از جوش‌شیرین

 

برای استفاده از جوش‌شیرین ابتدا ۴ قاشق غذاخوری از جوش‌شیرین را با آب مخلوط نماید و سپس به کمک یک مسواک نرم و تمیز این ترکیب را روی قسمت لکه بمالید. پس از گذشت مدتی برای کامل تمیز کردن یقه پیراهن مردانه، آن را چنگ زده و سپس طبق معمول یقه را با آب بشوید.

 استفاده از سرکه سفید برای رفع لکه یقه

 

سرکه سفید یکی از شوینده‌ها و سفیدکنندگان طبیعی است. سرکه سفید در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود و افراد زیادی به‌خوبی باخاصیت سفیدکنندگی آن آشنا هستند. سرکه سفید در حقیقت عملکرد ماده شوینده را افزایش می‌دهد و تأثیر بسیار زیادی بر روی لکه‌های ناشی از تعریق دارد.

نحوه استفاده از سرکه سفید

 

ابتدا ۲ قاشق سوپ‌خوری از سرکه سفید را با یک لیوان آب مخلوط نماید. سپس این ترکیب را به جهت تمیز کردن یقه پیراهن مردانه با مسواک بر روی یقه بمالید. پس از گذشت ۳۰ دقیقه آن را با آب بشوید و در انتها لباس را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید تا آن را با دما مشخص بشوید. از استفاده از سرکه در لباسشویی اجتناب کنید، چون ممکن است دستگاه شما را خراب کند و به تعمیر لباسشویی نیازمند شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی بود ممنون

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی