شمانیوز
شما نیوز

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری

قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری با استیل البرز تا مردادماه ۱۴۰۳ تمدید شد

با امضای تفاهم‌نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت صنایع استیل البرز به عنوان تأمین‌کننده و فروشنده لوازم خانگی توکار آشپزخانه، این قرارداد تا ۲۹مردادماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری با استیل البرز تا مردادماه ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، براساس این تفاهم نامه، برای هر یک از بازنشستگان، اعتبار حداکثر ۱۲ میلیون تومان برای خرید لوازم خانگی توکار آشپزخانه در نظر گرفته شده که براساس خالص دریافتی حقوق ماهانه بازنشستگان محاسبه شده است.

بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با مراجعه به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-alborz-steel یا با مراجعه مستقیم به سایت شرکت استیل البرز به نشانی https://steelalborz.com نسبت به خرید اینترنتی خود با توجه به اعتبار تخصیص داده شده، اقدام کنند.

لازم به یادآوری است که دو درصد از بهای کالای مورد نظر به صورت نقدی (صرفا از طریق سپهر کارت بانک صادرات بازنشسته گرامی) دریافت و ۹۸ درصد باقیمانده بدون سود بانکی و در ۱۲ قسط مساوی (یک ساله) از حقوق ماهانه ایشان کسر خواهد شد.

بازنشستگان و وظیفه بگیران علاقه مند به استفاده از این طرح می توانند جهت خرید و اطلاع از جزئیات طرح به صفحه مربوطه به این طرح در بخش طرح های یاری در سایت cspf.ir مراجعه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied