شمانیوز
شما نیوز

مهدی مهدوی کیا | گوگوش

دیدار جنجالی مهدی مهدوی کیا با گوگوش | این عکس مهدی مهدوی در کنار گوگوش غوغا کرد

دیدار جنجالی مهدی مهدوی کیا با گوگوش  | این عکس مهدی مهدوی در کنار گوگوش غوغا کرد

جدیدترین عکس از مهدی مهدوی در کنار گوگوش منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

مهدی مهدوی کیا به تازگی عکسی از خودش در کنار گوگوش منتشر کرده است که این عکس در فضای مجازی جنجال زیادی را به پا کرده است. مهدی مهدوی کیا متولد شهر ری می باشد ولی اصالتا اهل اراک روستای چشمه است. مهدی مهدوی کیادر باشگاه های بانک ملی، پرسپولیس تهران، بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت آلمان سابقه بازی دارد.مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران با انتشار یک استوری تولد 23 سالگی دخترش عسل را تبریک گفت.مهدی مهدوی کیا از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی از زمین های خاکی جذب باشگاه بانک ملی شد و با پشتکار به باشگاه پرسپولیس پیوست.مهدی مهدوی کیا افتخارات و موفقیت های مهم ورزشی وی از سال 75 شروع شد، پس از محرومیت نعیم سعداوی وی در پیستون راست تیم ملی بازی کرد. مهدی با زدن 2 گل به چین شایستگی های خود را اثبات کرد.

مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا، فوتبالیست، بازیکن سابق و سفیر فعلی قاره آسیا در فوتبال در ۲ مرداد ۱۳۵۶ در شهر ری متولد شد. او اصالتا اراکی است و در یک خانواده پر جمعیت متولد شد. او ۷ خواهر و ۴ برادر دارد. وی فارغ التحصیل دیپلمه رشته اقتصاد نظام قدیم است.

سالهای فعالیت مهدی مهدوی کیا 

مهدوی کیا از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در سال ۶۹ در دوران نوجوانی از زمین های خاکی جذب باشگاه بانک ملی شد و با پشتکار بازی کرد. با انحلال تیم بانک ملی در سال ۷۴ با وجود مذاکرات اولیه با استقلال از حاشیه های این تیم ترسید و به پرسپولیس پیوست و تا سال ۱۳۷۹ در این تیم حضور داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی