شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن | تمیز کردن کابینت

نکات طلایی برای تمیز کردن کابینت ها | با ترفند های زیر همیشه کابینت خونه ات براقه

نکات طلایی برای تمیز کردن کابینت ها | با ترفند های زیر همیشه کابینت خونه ات براقه

اگر شماهم به دنبال روشی برای براق کردن کابینت های آشپزخانه تان هستید حتما مقاله زیر بخوانید.

به گزارش شمانیوز : تمیز کردن کابینت‌ها یکی از دغدغه‌های هر خانم خانه داری است. برای تمیز کردن کابینت‌ها روش‌های مختلفی دارد. برای تمیز کردن کابینت‌ها ابتدا باید نوع کابینت خود را مشخص کنید. ما قصد داریم در ادامه چند روش تمیز کردن کابینت را به شما آموزش می‌دهیم.

 

 روش تمیزکردن کابینت ‌ام‌دی‌اف سفید با سرکه

کابینت‌های ام‌دی‌اف سفید، به دلیل رنگ خنثی و حس آرامش‌بخش، هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند. تمیزکردن این دسته از کابینت‌ها کار راحتی است. اما انتخاب کردن روش مناسب که باعث حفظ درخشندگی کابینت‌ها شود، کار دشواری است. برای تمیزکردن کابینت‌‌ ام‌دی‌اف سفید، نصف لیوان‌ آب، نصف فنجان مایع پاک کننده چند منظوره و سرکه سفید را درون یک آبپاش مخلوط کنید. محلول را روی کابینت و سطوح اسپری کنید و با کمک یک ابر نرم، محلول را روی سطوح ماساژ دهید. سپس با یک اسفنج تمیز و مرطوب، محلول را به طور کامل پاک کنید.

 

روش تمیزکردن کابینت ‌‌های‌ گلاس

کابینت‌ های ‌گلاس به‌ دلیل ظاهر براق و شفاف برای طرح‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از کابینت‌ها خش‌پذیری و لک‌پذیری بالایی دارند که یکی از معایب آن‌ها نسبت به سایر کابینت‌ها به حساب می‌آید. اگر قصد دارید برق و زیبایی کابینت خود را حفظ کنید، روش‌های زیر را مطالعه کنید.

 

تمیزکردن کابینت ‌های ‌گلاس با دستمال

برای تمیزکردن گرد و غبار کابینت‌ها، کافی است از دستمال مرطوب استفاده کنید. برای خشک کردن این دسته از کابینت‌ها از حوله بدون پرز استفاده کنید تا حالت شیشه‌ای و شفاف ‌گلاس حفظ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی