شمانیوز
شما نیوز

درمان بی خوابی | دمنوش به

درمان قاطع بی خوابی با یک دمنوش فوق العاده | حتما هر شب دمنوش به را تهیه کنید

اگر شماهم از بی خواب شبانه رنج می برید حتما دمنوش به را امتحان کنید تا ازمعجزه آن آگاه شوید.

درمان قاطع بی خوابی با یک دمنوش فوق العاده | حتما هر شب دمنوش به را تهیه کنید

به گزارش شمانیوز : میوه به یک میوه بهشتی و دارای خواص بسیار زیادی است. یکی از خواص به درمان بی‌خوابی است. از دمنوش به برای بی‌خوابی مفید است. برای اینکه بتوانید شب‌ها خواب راحت‌تری داشته باشید می‌توانید دمنوش به را تهیه کنید و بنوشید در  ادامه ما به شما خواص به و طرز تهیه دمنوش به را آموزش می‌دهیم.

 

خواص به برای بی خوابی

دانه‌های به سرشار از تانن، شکر، پکتین، مالیک اسید، آمیگدالین و... هستند. دمنوش تهیه شده از این دانه‌ها خاصیت آرام بخشی دارد. به بی‌خوابی را درمان می‌کند و تنش‌های عصبی و تنفس نامناسب را تسکین می‌دهد.کسانی که از بی خوابی رنج می برند، دمنوش میوه به برایشان عالی است.

 

طرز تهیه دمنوش به

طرز تهیه به به روش خانگی کمی زمان‌بر است. برای تهیه دمنوش به باید ابتدا به‌ رسیده و شیرین ایرانی تهیه کنید. به‌ها را به خوبی بشویید تا پرز موجود روی آن‌ها پاک شود. سپس به‌های شسته شده را به کمک رنده، رنده کرده و روی یک سینه پخش کنید و اجازه دهید تا خشک شوند. خشکی نباید به قری زیاد باشد که به‌های خلال‌ شده را بتوان مانند چوب کبریت شکست.

در مرحله آخر باید به‌های خشک شده را تفت دهید که برای این کار باید یک تابه فلزی را روی حرارت گذاشته تا ماهیتابه به خوبی داغ شود. به‌های خلال شده خشک شده را همزمان در تابه بریزید و به سرعت با قاشق چوبی به‌ها را زیر و رو کنید تا حرارت به طور یکسان به همه به‌های خلال شده برسد. این کار را تا وقتی که رنگ به‌های خلال شده به قهوه‌ای پررنگ تغییر کند ادامه دهید.

اگر حین تفت دادن به‌های خلال شده کمی دود بلند شد از  هیچ اشکالی ندارد و حتی این کار  به خوش‌رنگ‌تر شدن دمنوش به شما هم کمک می‌کند، بنابراین از برخاستن کمی دود و دم نترسید و نگران نباشید. بعد از اینکه رنگ به‌های خلال شده  تغییر کرد تابه را از روی شعله بردارید و اجازه دهید به‌های بو داده شده خنک شوند.

سپس آن‌ها را در ظرف دربسته شیشه‌ای و دور از رطوبت نگهداری کنید. سپس برای تهیه دمنوش به برای هر نفر به اندازه یک قاشق غذاخوری از به‌های بوداده را در یک قوری با یک لیوان آب جوش برای مدت زمان بیست دقیقه روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا به خوبی دم بکشد و سپس بنوشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی