شمانیوز
شما نیوز

همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) انجام شد

آغاز به کار انجمن "توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات"

همزمان با میلاد پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع)، انجمن توسعه وترویج روابط عمومی و ارتباطات باهدف ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در حوزه‌های مختلف آغاز به کار کرد. افق آینده تاسیس این انجمن، ترویج بهبود فرهنگ روابط عمومی در کشور و در نتیجه، تاثیر مثبتی است که بر توسعه و رشد اقتصادی ایران عزیزمان خواهد داشت.

آغاز به کار انجمن  "توسعه و ترویج روابط عمومی  و ارتباطات"

به گزارش شمانیوز، برای تقویت جایگاه روابط عمومی، باید به ترویج ارتباطات مؤثر با رسانه‌ها و عموم توجه شود. برقراری این ارتباطات که می‌تواند از طریق رسانه‌های اجتماعی، وبسایت، نشریات و رویدادهای عمومی انجام گیرد و همچنین نظارت بر عملکرد‌های زمینه فعالیت‌ها و حوزه‌های قانونی آنها نیاز به تاسیس انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات در کشور برای تقویت جایگاه روابط عمومی ها را در اذهان فعالان این عرصه به وجود آورد.

به همین منظور، همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) "انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی  و ارتباطات"  با شماره مجوز  84671  اداره کل سازمان های مردم نهاد وزارت کشور و با شناسه ملی  1401257755 به منظور تقویت جایگاه روابط عمومی های کشور در حوزه های مختلف تاسیس و آغاز به کار کرد. 

محور های فعالیت این انجمن شامل تمامی حوزه های روابط عمومی، ارتباطات اجتماعی، ارتباطات اقتصادی ( بورس، بانک، بیمه و نهادهای مالی)، ارتباطات و سلامت، ارتباطات و صنعت، ارتباطات ، هوشمند سازی و فناوری های نوین، ارتباطات و بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات و تمامی حوزه های مرتبط می باشد. 

این انجمن تلاش می کند تا از طریق دریافت نقطه‌نظرات، مشکلات اعضاء و ارتباط‌گیری قوی و موثر و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها، آگاهی عمومی را در مورد اهمیت و روش های صحیح ارتباطات عمومی افزایش داده و با ارائه مشاوره ها و راهنمایی‌های لازم، سازمان ها و شرکت ها را در بهبود روابط عمومی خود یاری دهد.   

اعضای هیات مدیره این انجمن با سابقه سه دهه فعالیت ، شامل اساتید و متخصصان این حوزه می‌باشند. دکتر محمدرضا حقیقی به عنوان رئیس انجمن و عضو هیات موسس، بهرام فرهی نایب رئیس هیات مدیره و عضو هیات موسس، رضا هوشمند رئیس هیات مدیره و عضو هیات موسس ،حسین ادیب نیا عضو اصلی هیات مدیره و خزانه دار، دکتر ناهید خوشنویس عضو اصلی هیات مدیره، دکتر مهین نظری عضو علی البدل هیات مدیره، شکوه معینی عضو علی‌البدل هیات مدیره، دکتر باران بخشنده بازرس اصلی انجمن و علی اصغر آقا بزرگتر بازرس علی البدل تشکیل می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی