شمانیوز
شما نیوز

بانک توسعه تعاون

رکورد زنی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات ازدواج در نیمه اول سال جاری

بانک توسعه تعاون از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور 16 هزار و 115 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.

رکورد زنی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات ازدواج در نیمه اول سال جاری

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور 7855 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرده‌اند.

محمد شیخ حسینی افزود: سهمیه تسهیلات ازدواج بانک توسعه تعاون در سال جاری 20 هزار میلیارد ریال است که بیش از 80 درصد تکلیف قانونی تا پایان سال ۱۴۰۲ طی شش ماه اول سال جاری عملیاتی شده است.

وی ادامه داد:بانک توسعه تعاون یک بانک پیشرو در زمینه عمل به مصوبه تسهیلات تکلیفی است به گونه‌ای که سال گذشته نیز به 100 درصد تکالیف خود در تسهیلات ازدواج عمل کرده‌ایم.

شیخ حسینی بیان کرد: در حوزه تضمین تسهیلات ازدواج بر اساس مصوبه بانک مرکزی یک ضامن از متقاضی گرفته می‌شود.

وی اظهار کرد:بر اساس مصوبه ابلاغی بانک مرکزی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها از ابتدای سال ۹۸ بوده مبلغ «۱۸۰ میلیون تومان» و برای زوج‌های زیر 25 سال و زوجه‌های زیر 23 سال مبلغ «۲۲۰ میلیون تومان» تعیین شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: به هر یک از زوجین که مشمول ماده (50) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باشند، مبلغ 360 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد.

به گفته شیخ حسینی،متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج‌ها زیر 25 سال و در زوجه‌ها زیر 23 سال ‌باشد و مشمول ماده (50) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باشند، مبلغ 440 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied