شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن | براق کردن پرده خانه

سه سوته پرده خانه تان را براق کنید | نکات طلایی برای سفید کردن پرده منزلتان

سه سوته پرده خانه تان را براق کنید | نکات طلایی برای سفید کردن پرده منزلتان

اگر شماهم به دنبال براق کردن و سفید کردن پرده منزلتان هستید حتما مقاله زیر را بخوانید.

به گزارش شمانیوز : تمیز و براق کردن پرده خانه ها یکی از دغدغه های اصلی هر خانم خانه داری است. برای براق کردن پرده منزلتان راه های زیادی وجود دارد. الته برای براق کردن پرده خانه اول باید نوع پرده را مشخص  کرد. پس برای آموزش براق کردن و سفید کردن پرده خانه تان با ماهمراه باشید. 

 

آموزش روش سفید کردن پرده

پرده ها را با آب سرد و دور آرام بشویید.

بهترین دمای آب برای شستن پرده، آب سرد می باشد؛ مگر این که در برچسب متصل به آن خلاف این نکته نوشته و دستورالعمل خاصی ارائه شده باشد. در غیر این صورت، مقدار معینی از پودر لباسشویی در محفظه شوینده ماشین لباسشویی خود ریخته و دستگاه را با دور آرام روشن کنید. توجه داشته باشید که حداقل نیمی از ظرفیت ماشین لباسشویی باید خالی بماند تا پرده ها به طور کامل تمیز شوند.

 

سرکه اضافه کنید

هنگامی که مواد پاک‌کننده را از پرده حریر یا توری پاک کردید، داخل لگن یا ظرفتان، آب سرد بریزید و مقدار بسیاری کمی سرکه به آب اضافه کنید. سرکه کمک می‌کند تا رنگ پارچه در شستشو حفظ شود و سفید کردن پرده های توری با موفقیت انجام شود.

با این حال توجه کنید، هیچ‌گاه پرده توری یا حریر سفید را برای مدت طولانی درون ظرف آبی که دارای سرکه است رها نکنید. چرا که ممکن است اثر منفی بگذارد و رنگ پرده را تغییر دهد.

می توانید از نمک و جوش شیرین هم برای سفید کنندگی بیشتر و درخشان کردن پرده هایتان استفاده کنید و در همین مرحله ای که سرکه اضافه کردید به جای آن نمک یا جوش شیرین بریزید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی