شمانیوز
شما نیوز

بیمه دی

بیمه دی سال پر سودی را پشت سر خواهد گذاشت

مدیرعامل شرکت بیمه دی در نشست فصلی که در ستاد به صورت حضوری برای معاونین، مدیران و روسای ادارات، و در شعب به صورت وبینار برگزار می‌شد، با اشاره به دستاوردهای شرکت در سال جاری، پیش‌بینی کرد، بیمه دی با توجه به اینکه در سه ماهه نخست سال سودی برابر با کل سال گذشته را رقم زده است، سال 1402 را به عنوان سالی پر سود پشت سر بگذارد.

بیمه دی سال پر سودی را پشت سر خواهد گذاشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ این نشست با هدف تبیین برنامه ها، اهداف و دستاوردهای شرکت برگزار شد و طی آن طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی روند حرکت شرکت را رو به رشد توصیف کرد و بیان نمود: در شش ماهه نخست سال، شرکت دستاوردهای قابل توجهی داشته از جمله رشد چشمگیر سودآوری، کسب رتبه دوم تولیدکننده بیمه درمان در صنعت بیمه، تحقق نسبی برنامه ها و اهداف خرده فروشی، کاهش نسبت خسارت و به روز رسانی پرداخت ها به بیمه گذاران متناسب با حق بیمه های دریافتی را در کارنامه داشته ایم که مجمع این عملکرد به رشد ارزش سهم شرکت نیز منجر شده است که می توان گفت، شرکت در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهداف و برنامه‌های شرکت، احترام به بیمه‌شدگان و تکریم مشتریان را، اصلی اساسی در بیمه دی و از جمله آثار و نتایج برنامه‌های تدوین شده برشمرده و اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های مجدانه‌ی تمامی ارکان و اجزاء شرکت، این مهم محقق گردد.

وی همچنین اظهار داشت، دغدغه‌مندی نسبت به رفع مشکلات درمانی خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران، نه تنها وظیفه‌ای ملی، مذهبی و از جمله اهم ماموریت‌های بیمه دی می‌باشد، بلکه تلاش مضاعف در این خصوص، همانا تداوم نگاه مشتری‌ مدارانه و اصرار و استمرار نسبت به این رویکرد است.

مدیرعامل بیمه دی در بخش دیگری از سخنان خود، سرمایه انسانی کارآمد و متخصص که منشا تحول و تولید ثروت برای شرکت است، عنوان کرد: توفیق هر شرکتی در گرو تحقق اهداف، برنامه ها و استراتژی های آن است که این مهم جز به دست سرمایه های انسانی، محقق نخواهد شد. همه ارکان شرکت باید به وحدت نظر و رویه برسند و با پایش فرآیندها، آسیب ها را شناسایی و درصدد رفع آن برآیند.

مهم ترین هدف ما افزایش سهم بازار و تمرکز بر سودآوری پایدار است

موهبتی اصلی ترین هدف شرکت را سودآوری پایدار بیان کرد و افزود: به عنوان یک بنگاه اقتصادی، اصل بر سودآوری پایدار و افزایش سهم و سبد پرتفوی شرکت است. فعالیت در بازار رقابتی صنعت با در نظر گرفتن، ارزش های سازمانی، اخلاق حرفه ای و حضور جسورانه، فعالانه و موثر در این عرصه می تواند نیل به این اهداف را تسهیل نماید.

وی تصریح کرد: مدیریت هزینه ها، خسارت ها و پایش فرآیندهای بیمه گری توسط مدیریت های ریسک و برنامه ریزی می تواند به افزایش بهره وری و در نهایت کسب سودآوری منجر شود. همچنین حفظ و نگهداشت سبد پرتفوی فعلی باید در وهله اول مد نظر مدیران شرکت باشد.

 

توسعه خرده فروشی و پرهیز از تمرکز بر پرتفوی درمان

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه مدیران باید جایگاه شرکت در صنعت را مورد پایش قرار دهند اظهار کرد: با استفاده از داده های عملکردی صنعت می توان جایگاه شرکت را بررسی کرد و در صدد تقویت و رفع نقاط قدرت و ضعف برآمد. تمرکز بر خرده فروشی و توسعه آن به خصوص در رشته بیمه های زندگی از اهداف بلند مدت شرکت است که انتظار داریم شعب و نمایندگان به طور ویژه روی این موضوع به صورت دغدغه‌مندانه کار نمایند.

وی با تاکید بر ایجاد مزیت رقابتی گفت: با استفاده از ابزارهایی همچون، طراحی بسته محصولات، تبلیغات و برندینگ، مشتری مداری، بازاریابی، اطلاع رسانی به موقع، خلاقیت و نوآوری و تحول دیجیتال می توانیم در بازار ایجاد مزیت رقابتی نماییم تا مشتریان بالقوه صنعت را به مشتریان بالفعل شرکت بیمه دی تبدیل نماییم.

موهبتی همچنین با تاکید بر توجه به شبکه فروش عنوان کرد: پیگیری و اجرای برنامه های حمایتی از نمایندگان در دستور کار مدیران قرار بگیرد. شبکه فروش 80 درصد پرتفوی شرکت را محقق می نماید که از این حیث بسیار برای شرکت ارزشمند هستند و در وهله دوم ایشان اولین نقطه تماس مشتری با شرکت هستند که حمایت از ایشان می تواند تأثیر مطلوبی بر تجربه مشتری و در نهایت رضایتمندی مشتری داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: یقین دارم با دانش، مهارت، صمیمیت، مهرورزی، برنامه محوری و رفع چالش ها به فضل الهی با همراهی همه همکاران بیمه دی بهترین ها برای این شرکت رقم خواهد خورد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied