شمانیوز
شما نیوز

براق کردن | براق کردن فرش

ساده ترین روش ها برای براق کردن فرش | سه سوته فرشت رو برق بنداز

ساده ترین روش ها برای براق کردن فرش | سه سوته فرشت رو  برق بنداز

اگر فرش شماهم آن براق بودن و جذابیت روز اولش را ازدست داده و به دنبال راهی میگردید تا آن را تمیز و براق کنید همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز : تمیز و براق کردن فرش دغدغه هر فردی است. پس از مدت ها استفاه از فرش ، دیگر مثل روز اولش براق نیست. برای براق کردن فرش راه ها و روش های زیادی وجود دارد.د زیر به شما آموزش میدهیم از چه روشی استفاده کنید تا فرش منزلتان مثل روز اول براق شود. 

 

ترکیب آب گرم و پودر لباسشویی برای براق کردن فرش

پودر مخصوص شستشوی البسه با دست، یک ماده عالی برای براق کردن فرش است. در این پودر ترکیبات شیمیایی تقریبا قوی وجود دارد که بدون آسیب رساندن به الیاف حساس قالی، می‌تواند آن را درخشنده و عاری از هرگونه آلودگی کنند. برای اینکه فرش کاملا تمیز شود؛ ابتدا با استفاده از جاروبرقی، تمام گرد و خاک آن را بگیرید. سپس فرش را روی سطحی شیب‌دار پهن کرده و با مقداری آب گرم خیس کنید.

 

استفاده از فوم اصلاح

یک راه‌حل آسان و کم هزینه برای از بین بردن لکه‌های فرش، استفاده از فوم اصلاح است. مقداری فوم اصلاح را روی فرش بریزید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. سپس آن را با یک پارچه تمیز پاک کنید. این محلول روی طیف وسیعی از انواع لکه‌ها از جمله لکه‌های ناشی از روغن غذا موثر است و می‌تواند درخشندگی فرش شما را افزایش دهد.

قبل از اینکه از این ماده برای براق کردن فرش استفاده کنید؛ حتما آن را روی قسمت کوچکی از فرش امتحان کرده و اگر الیاف فرش بعد از چند دقیقه به این ماده واکنش نشان نداد؛ از آن به صورت گسترده استفاده کنید. برخی از فرش‌ها الیاف حساسی دارند و ممکن است به مواد شیمیایی موجود در فوم اصلاح واکنش نشان داده و تغییر رنگ دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی