شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن لوستر | ترفندتمیز کردن لوستر

چند ترفند خاص برای تمیز کردن لوستر | با این روش ها لوسترتان همیشه براق میشه

چند ترفند خاص برای تمیز کردن لوستر | با این روش ها لوسترتان همیشه براق میشه

اگر شماهم به دنبال راهی برای تمیز کردن لوستر خانه تان هستید حتما مقاله زیر را بخوانید.

به گزارش شمانیوزتمیز کردن لوستر یکی از مهم ترین اقدامات برای نظافت منزل است. تمیز کردن لوستر نه تنها روی میزان روشنایی محیط تاثیرگذار است، بلکه به صورت غیر مستقیم ظاهری مرتب تر به محیط اطراف می بخشد. تمیز کردن لوستر‌، فارغ از دردسر‌ها و زمانی که می‌گیرد، اما نتیجه آن در چندیدن برابر شدن نمای خانه هنگام خانه تکانی در خور توجه خواهد بود. در ادامه روش های تمیز کردن لوستر را به شما آموزش می دهیم. 

 

تمیز کردن لوستر با لیمو ترش

مسواکی را در آب لیموترش تازه فرو کنید و به فرورفتگی ها و زوایای آن بمالید و این کار را چند بار تکرار کنید سپس آن را آب کشیده و خشک کنید.

 

اسپری کردن آب و صابون یا آب و آمونیاک:

ابتدا پس از قطع کردن برق ، لامپ ها را با نایلون فریزر یا باند های پلاستیکی در اطراف پایه پوشش دهید.سپس یک چهارم آمونیاک و سه چهارم آب مقطر را با هم مخلوط کرده و یا آب و صابون داغ را بر روی تمامی قسمت های لوستر خود به صورت گسترده اسپری نمایید . بگذارید پاک کننده با تمامی گرد و غبار از تمامی اتصالات نور سقوط کند، سپس آب ولرم را روی لوستر کریستالی خود اسپری کنید تا مواد شوینده از روی لوستر سقوط کند. برای خشک کردن لوستر از دستمال های نانو استفاده نمایید. تا چند ساعت از روشن کردن لوستر اجتناب کنید، تا کاملا لوستر خشک شود.

 

تمیز کردن سریع لوستر با دستمال نمدار

برای تمیز کردن از یک دستمال نمدار استفاده نمایید و هفته ای یک بار با دستمال نمدار لوسترتان را تمیز کنید تا همیشه ظاهر نو و اولیه خودش را حفظ کند و با این روش نیاز به تمیزکردن های بسیار وقت گیر و سخت هم از بین می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی