شمانیوز
شما نیوز

سونگ ایل گوک | جومونگ

خداحافظی بازیگر سریال جومونگ از دنیای بازیگری | چه بلایی سر جومونگ آمده است؟

بر اساس اخبار منتشر شده ، سونگ ایل گوک بازیگر مشهور سریال افسانه جومونگ دچار افسردگی شده است.

خداحافظی بازیگر سریال جومونگ از دنیای بازیگری | چه بلایی سر جومونگ آمده است؟

به گزارش شمانیوز : سونگ ایل گوگ بازیگر کره ای است. سونگ ایل گوک را همه به دلیل سریال جومونگ می شناسند. سونگ ایل گوک در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. این بازیگر سالهاست ازدواج کرده است و فرزند سه قلو دارد. 

 

افسردگی بازیگر سریال افسانه جومونگ

سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ مدتی است که افسردگی گرفته است. او از دنیای بازیگری کناره گیری کرده و به نگهداری از فرزندانش مشغول است. گفته می شود این بازیگر به زودی نابینا خواهد شد! جومونگ در ۱۵ مارس ۲۰۰۸ وقتی ۳۷ ساله بود با یک خانم قاضی دادگستری اهل بوسان بنام جونگ سونگ یو ازدواج کرد. ثمره این زندگی در ۲۰۱۲ سه قلوهای پسر بنام های دائه ‌ها (به معنای کره) ، سین کوک (به معنای صبوری) و مان سی (به معنی زندگی) است.

سونگ ایل گوک

شهرت سریال جومونگ در ایران

سونگ ایل گوک در یازدهمین تجربه بازی خود سال ۲۰۰۴ وقتی ۳۳ ساله بود در سریال ۵۱ قسمتی امپراتور دریا در نقش یوم /یئوم مام به شدت دیده شد. او از سال ۲۰۰۶ در سریال ۸۱ قسمتی افسانه جومونگ در نقش اول جلوی دوربین رفت که با استقبال خوبی در کشور های آسیایی و شرقی روبرو شد. در سال ۱۳۸۷ بعد از دو سال از پخش جهانی این مجموعه ، صدا و سیما ایران امتیاز پخش آنرا گرفت و از شبکه سه بروی آنتن رفت. موج بازتابی این سریال در بین مردم ایران به حدی بود که تاکنون هیچ فیلم و سریال خارجی و ایرانی چنین موجی نتوانسته است ایجاد کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی