شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن سینک | راهکار تمیز کردن سینک

سه سوته سینک ظرف شویی و رو برق بنداز | راهکارهای ساده برای تمیز کردن سینک

سه سوته سینک ظرف شویی و رو برق بنداز | راهکارهای ساده برای تمیز کردن سینک

اگر شماهم به فکر این هستید که سینک ظرفشویی خود را براق کنید تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

به گزارش شمانیوز : تمیز کردن سینک ظرفشویی یک کار  ضرروری برای هر خانه داری است. راهکارهای زیادی برای تمیز کردن سینک ظرفشویی وجود دارد . به راحتی میتوانید با راهکار  و ترفندهای ساده  سینک ظرفشویی خود را تمیز و براق کنید. شاید فکر کنید که تمیز کردن سینک ظرفشویی یک کار سخت و دشوار است. اما در  ادامه به شما روش های ساده برای جرم گیری و تمیز کردن سینک آموزش می دهیم. 

 

 آرد ظرفشویی استیل را درخشان می‌کند

یکی از روش‌های ساده درخشان کردن سینک ظرفشویی استیل، استفاده از آرد است. از این جهت ابتدا سینک استیل ظرفشویی را با یک حوله، کاملا خشک کنید تا اثری از لکه آب باقی نماند. در صورتی که لکه آب داخل سینک باشد، آرد تبدیل به خمیر می‌شود و تاثیری در درخشان کردن سینک استیل ندارد.

مقداری آرد روی سینک بریزید و کمی صبر کنید. آرد نه تنها باعث درخشان شدن سینک استیل می‌شود، بلکه هر گونه لکه را از روی سینک پاک می‌کند و سینک ظرفشویی همچون روز اول درخشان می‌شود. سپس با یک دستمال تمیز آرد را از سینک پاک کنید و در نهایت سینک ظرفشویی را با آب داغ بشویید تا شاهد درخشش آن شوید.

 

استفاده از محلول جوش شیرین و آبلیمو برای تمیز کرن سینک

۱ قاشق چای خوری جوش شیرین را با ¼ فنجان آبلیمو ترکیب کنید. این محلول را روی سطح سینک بریزید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه روی سطح باقی بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید. جوش شیرین یک پاک کننده طبیعی است. به همین دلیل می‌توانید از آن برای پاک کردن نقاطی که دسترسی به آن‌ها سخت است استفاده کنید.

 

از آب داغ و مایع ظرفشویی استفاده کنید

 از ساده‌ترین روش‌های پاک کردن سینک ظرفشویی استیل، استفاده از مایع ظرفشویی و آب داغ است. مایع ظرفشویی قدرت پاک‌کنندگی چربی و جرم بالایی دارد. از این رو مقداری مایع ظرفشویی روی یک دستمال نخی یا اسفنج بریزید و تمام ظرفشویی را تمیز کنید.

بسیاری از افراد در تمیز کردن سینک ظرفشویی استیل از سیم ظرفشویی یا اسکاچ استفاده می‌کنند. در واقع سیم ظرفشویی باعث خراشیده شدن سینک استیل می‌شود و درنتیجه تجمع باکتری‌های در خراش‌های سینک افزایش می‌یابد.

در پایان آب داغ روی سینک بریزید و ترکیب مایع ظرفشویی را کاملا پاک کنید. آب داغ خاصیت پاک کنندگی بالایی دارد که خود نیز می‌توانند تا حدودی جرم روی سینک ظرفشویی استیل را از بین ببرد که این روش بسیار آسان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی