شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن ظروف چینی | ترفند تمیز کردن ظروف چینی

راهکارهای مناسب برای تمیز کردن ظروف چینی | با ترفندهای زیر ظروفت همیشه براقه

راهکارهای مناسب برای تمیز کردن ظروف چینی | با ترفندهای زیر ظروفت همیشه براقه

اگر شماهم میخواهید ظروف چینی رو برق بیندازید و حسابی تمیز شود همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز : تمیز کردن ظروف چینی یکی از کارهای واجب و مهم است. برای تمیز کردن ظروف چینی روش‌های زیادی وجود دارد. باید برای تمیز کردن ظروف چینی روش‌ها و ترفندهای آن را بدانید. در مقاله زیر چند روش برای تمیز کردن ظروف چینی جمع آوری شده است.

 

 

استفاده از لیمو ترش

اگه به دنبال یک روش ساده و کاربردی برای براق کردن ظروف چینی هستین حتما از لیمو استفاده کنین. برای این کار یک لیمو ترش رو از وسط نصف کرده و اون رو آغشته به نمک کنین. لیمو را بر روی ظروف کشیده و چند دقیقه صبر کنین. لیمو به دلیل داشتن خاصیت اسیدی می تونه کدری ظروف را از بین ببره و باعث درخشان تر شدن اونا بشه. این روش بسیار ساده و ارزان سبب دسترسی شما به ظروف چینی درخشان و براق کردن ظروف چینی میشه. از لیمو می تونین برای تمیز کردن موارد بسیار تو خونه استفاده کنین.

تمیز کردن ظروف چینی

استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین از دیگر مواد براق کننده اس که می تونید از اون برای براق کردن ظروف چینی خود استفاده کنین. ظرف بزرگ مانند لگن و کاسه انتخاب کنین و در اون آب بریزین. حدود نصف فنجان جوش شیرین رو با آب مخلوط کنین. ظروف چینی کدر خودتون رو در داخل آب قرار بدین. باید حدود نیم ساعت صبر کنین تا جوش شیرین جرم و کدری ظروف را از بین ببره. بعد از نیم ساعت ظروف را دربیارید و آبکشی کنین. قطعا به ظرف و بشقاب هایی براق و درخشان دست پیدا می کنین.

 

ترکیب سرکه و پودر لباسشویی

یکی از کاربردی ترین مواد برای براق کردن ظروف چینی استفاده از سرکه و پودر لباسشویی هست. برای انجام این کار سینک ظرفشویی رو با آب پر کنین. نصف فنجان سرکه و نصف فنجان پودر لباسشویی رو داخل سینک بریزین و کاملا مخلوط کنین. ظروف خودتون را داخل آب قرار بدین و حدود یک ربع صبر کنین. بعد از یک ربع بشقاب ها رو از داخل آب دربیارین و آبکشی بکنین. قطعا کدری ظروف از بین میره و کاملا براق میشه. بهتره بعد از آبکشی با دستمال خشکشون کنین تا لکه ی آب روشون نمونه.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی