شمانیوز
شما نیوز

دلمه فلفل | راز خوشمزگی دلمه فلفل

راز خوشمزگی دلمه فلفل لو رفت | با این ترفندها همه عاشق دستپختت میشن

راز خوشمزگی دلمه فلفل لو رفت | با این ترفندها همه عاشق دستپختت میشن

اگر شماهم میخواهید یک دلمه فلفل خوشمزه و معرکه درست کنید همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز : یکی از غذاهای سنتی ایرانی ، دلمه فلفل است. دلمه فلفل غذایی خوشمزه و پرطرفدار است. دلمه فلفل را با رسپی های مختلفی درست میکند. برای درست کردن دلمه فلفل معرکه باید فوت و فن آن را بدانید. برای آگاهی از راز و رمزهای دلمه فلفل خوشمزه همرا ما باشیدو

 

رازهای خوشمزگی دلمه فلفل 

به جای آب، می‌توانید از عصاره گوشت یا آب قلم استفاده کنید. برای جلوگیری از واژگونی فلفل‌های دلمه‌ای در زمان جوش سس، سایز قابلمه باید به گونه‌ای باشد که آن‌ها بدون فاصله کنار هم قرار بگیرند. همچنین، ارتفاع سس درون قابلمه باید طوری تنظیم شود که فلفل‌ها تا نیمی از ارتفاع سس درون قابلمه قرار بگیرند. هنگامی که فلفل‌ها را در سس قرار می‌دهید، حرارت را ملایم کنید تا سس به طور ریز جوش آید. در طول پخت، می‌توانید قابلمه را برداشته و مقداری از سس را روی فلفل بریزید تا سس جذب شود و طعم بهتری به دست آید و به خوبی جا افتاده شود. همچنین، برای تنوع، می‌توانید به جای برنج، از بلغور استفاده کنید.

دلمه فلفل

یکی از نکات مهم در پخت فلفل دلمه‌ای، انتخاب فلفل‌هایی با برجستگی در انتهای آن‌هاست. بهتر است فلفل‌هایی که این ویژگی را دارند را انتخاب کنید، زیرا سایر فلفل‌های دلمه‌ای که این ویژگی را ندارند، پس از پخت تلخ و ناخوشایند می‌شوند.

اگر می‌خواهید فلفل‌های دلمه‌ای را پخت کنید، حجم سس موجود در قابلمه باید به گونه‌ای باشد که نصف ارتفاع فلفل‌ها را بپوشاند. این کار باعث می‌شود فلفل‌ها به طور یکنواخت و کامل پخت شوند. همچنین، قابلمه‌ای با عمق زیاد را انتخاب کنید تا فلفل‌ها به‌طور کامل در داخل آن قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی