شمانیوز
شما نیوز

آپارتمان | آپارتمان در تهران

آپارتمان های 2 میلیاردی در جا های مختلف تهران

در این متن به آپارتمان های دو ملیاردی در جاهای مختلف تهران مطالعه خواهیدکرد.

آپارتمان های 2 میلیاردی در جا های مختلف تهران

به گزارش شمانیوز : عده‌ای از شهروندان با بودجه‌ای نسبتا کم قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارند و به دنبال خانه‌هایی ارزان قیمت و با موقعیت مکانی نسبتا بهتر از سایر خانه‌ها میگردند، در این گزارش ما به بررسی خانه ها و واحد های ۲ میلیاردی تهران پرداخته‌ایم تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

واحد آپارتمانی در محدوده جیحون با متراژ ۴۶ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۲۶ سال از ساخت این واحد گذشته است قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دارد.
همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین منطقه سنی معادل ۲۱ سال و زیربنایی حدود ۴۸ متر با توجه به اینکه این واحد تک‌خوابه باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمان‌ دیگری در منطقه جوادیه با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب با سنی حدود ۵ سال در روز های گذشته با قیمتی معادل ۲ میلیارد تومان در بنگاه های کشور معامله شده است.

همچنین آپارتمان ۱۰ ساله دیگری در منطقه مولوی تهران‌ با متراژ ۵۱ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین برای خرید واحد آپارتمان ۲ خوابه دیگری در محدوده افسریه با متراژ ۶۷ متر و سنی حدود ۸ سال به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمان دیگری در منطقه سلسبیل با توجه به عمر ۱۸ ساله این سازه و متراژ ۳۶ متری و تک خوابه بودن این واحد، درروز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین با سرمایه ۲ میلیارد تومان شما میتوانید واحد آپارتمان ۴۱ متری درمحدوده امیریه درحالی که ۱۹ سال از ساخت این واحد گذشته باشد و ۱ اتاق خواب نیز داشته باشد را خریداری کنید

آپارتمان‌های ۲ میلیاردی تهران

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied