شمانیوز
شما نیوز

همدان

ثبت بیش از ۱۷۲ هزار تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان همدان

​مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیش از 172 هزار تماس در پاییز سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان ما به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از ۱۷۲ هزار تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان همدان

به گزارش شما نیوز، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به گزارش عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: ۱۷۲ هزار و ۱۰۶ تماس در پاییز سال جاری توسط این مرکز به ثبت رسیده که از این تعداد،۶۷ هزار و ۵۸۷ تماس توسط سیستم و ۹۲ هزار و ۲۵۵ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی شده است.

وی تصریح کرد: ۲۷ هزار و ۳۳۹ تماس برای برنامه اطلاع‌یابی قطعی، امور مشترکین، حوادث اتفاقات آب شهری، روستایی و حوادث فاضلاب گزارش شده است که از موارد یادشده ۴۶ درصد مربوط به اطلاع یابی، ۲۹درصد مربوط به امور مشترکین، ۱۳ درصد مربوط به حوادث شهری، ۹ درصد مربوط به حوادث روستایی و چهار درصد مربوط به حوادث فاضلابی بود.

مدیرعامل آبفای همدان ادامه داد: شهرستان همدان در حوادث شهری، اطلاع‌یابی و امور مشترکین و شهرستان ملایر در حوادث روستایی بیشترین تعداد گزارش را ثبت کردند همچنین شهرستان اسدآباد در شبکه و انشعابات آب شهری، درگزین در شبکه روستایی، ملایر در انشعابات روستایی و همدان در فاضلاب، بیشترین آمار در گزارش‌های نسبیتی را به خود اختصاص دادند.

بختیاری فر با بیان اینکه در پاییز ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ هزار و ۴۰ درخواست امور مشترکین در این مرکز ثبت شده است، توضیح داد: ۱۵ هزار و ۸۷۷ درخواست بلافاصله بعد از تماس، ثبت و اقدامات

لازم انجام شده که بیشترین موارد نیز بررسی و ارسال صورتحساب، تغییر شماره تماس، تسویه حساب و دریافت آخرین قبض بوده است و تعداد هزار و ۱۶۳ درخواست نیز نیازمند بررسی کارشناس امور مشترکین بوده است.

وی در پایان پیرامون تماس‌های مربوط به درخواست امور مشترکین، ادامه داد: این مرکز در پاییز سال جاری ۳۰ درصد از کل ظرفیت خود را در راستای امور مشترکین صرف کرده است.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی