شمانیوز
شما نیوز

یک تیر و چند نشان؛ با "پی پاد" در پی فوتبال

مخاطب فوتبال، وقتی "اصل" می شود؛ شرایط هم تغییر می کند:" حالا می توانید از فوتبال لذت بیشتری ببرید."

یک تیر و چند نشان؛ با "پی پاد" در پی فوتبال

به گزارش شمانیوز، شما می توانید از طریق نصب اپلیکیشن پی پاد، بروید پی فوتبال زنده، آن هم با هیجانات خاص این رشته. تلویزیون اینترنتی آرپا و آیو، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بی نهایت، لذت و هیجان را، یکجا، تجربه کنید.

برنامه "فوتبال بی نهایت" با اجرا و تحلیل های متفاوت تیمزهای حاضر در جام ملت ها آسیا توسط چهره های رسانه ای، ورزشی و دیداری، جدای از پخش زنده مسابقات، ارائه می کند.

این برنامه با اجرای دو مجری مرد و خانم محمد قاضی و غزاله کفاش طلب- با گزارش از حواشی جذاب از دوحه قطر، برنامه مورد پسند مخاطبان را فراهم کرده است.

کارشناس تحلیل بازی ها بر عهده چهره شناخته شده رسانه های ورزشی، هیوا یوسفی قرار دارد و جذاب و ابتکاری این که، "فوتبال و فلسفه" برای نخستین بار- به کارگردانی رامین فاروقی، از چهره های مطرح دانشگاهی سینما- نگاه و تصویر متفاوتی از این رشته پر هیجان ورزشی را برای مخاطبان ترسیم خواهد کرد.

همچنین منصور ضابطیان، چهره مطرح تلویزیونی و رسانه ای، در این برنامه نویسندگی می کند. همه این آیتم ها در "فوتبال بی نهایت" زمانی جذاب تر می شود که جوایز میلیونی پیش بینی بازی ها را از دست ندهید.

بویژه اگر با کسب امتیاز و سکه لازم، شما برنده جایزه میلیاردی اول این دوره از مخاطبان آرپا و آیو باشید، حتما نصب اپ پی پاد یادتان نمی رود، در این صورت است که به راحتی با یک تیر، چند نشان را زده اید: "از لذت تماشای یک برنامه ترکیبی متفاوت و هیجان تماشای پخش زنده تا جوایز پیش بینی مسابقات." منتظر تان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied