شمانیوز
شما نیوز

مهران غفوریان | مهدی طارمی

سنگ تموم مهران غفوریان برای طارمی | رفاقت مهران غفوریان ومهدی طارمی در این عکس لو رفت

مهران غفوریان برای مهدی طارمی فوتبالیست مشهوری ایرانی یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد.

سنگ تموم مهران غفوریان برای طارمی | رفاقت مهران غفوریان ومهدی طارمی در این عکس لو رفت

به گزارش شمانیوز :مهران غفوریان پس ازبازی ایران و سوریه  برای مهدی طارمی فوتبالیست مشهوری ایرانی یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد. مهران غفوریان بازیگر ایرانی است. مهران غفوریان متولد سال 1353است. مهران غفوریان علاوه بر بازیگری کارگردانی نیز میکند. در ادامه است.استوری اینستاگرامی مهران غفوریان را مشاهده میکنید.

مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی