شمانیوز
شما نیوز

کتک کاری

کتک کاری بر سر چای پدرشوهر | زن جوان کل خانواده شوهرش را کتک زد!

دعوا بر سر آماده نبودن چای باعث یک دعوای شدید خانوادگی شد.

 کتک کاری بر سر چای پدرشوهر | زن جوان کل خانواده شوهرش را کتک زد!

به گزارش شما‌نیوز: کتک کاری خانوادگی حادثه آفرید. یک زن جوان پس از شنیدن توهین از خانواده شوهرش اقدام به کتک کاری کرد. در این کتک کاری او تمام اعضای خانواده همسرش را زد. این زن جوان پس از کتک کاری با فرزندش خانه را ترک کرد و درخواست طلاق داد. کتک کاری باعث باز شدن پای پلیس به این خانه هم شد.

زن جوان و 32 ساله پس از اینکه با درخواست پدرشوهرش مبنی بر چای روبرو شد گفت که هنوز چای آماده نشده است. این حرف او باعث یک برخورد فیزیکی شدید شد.

او در دادگاه خانواده گفت: «از زمانی که ازدواج کرده ام مدام تحقیر می شوم. خانواده همسرم به چشم کلفت به من نگاه میکنند و انتظار دارند و ناهار و شام و صبحانه به موقع برای همه آنها آماده باشد. چند روز پیش پدرشوهرم که تازه به خانه آمده بود به من گفت چای را آماده کنم. گفتم تا یک ربع دیگر آماده می شود. اما او به شدت به من اعتراض کرد، به گونه ای که باورم نمی شد تا این اندازه طلبکار باشد. »

این زن جوان افزود: «به لحن بد پدرشوهرم اعتراض کردم. در این هنگام همسرم به حمایت از پدرش به من سیلی زد. من هم دیگر تاب و توان نیاوردم و هم به او و هم به سایر اعضای خانواده همسرش که دسته جمعی به من حمله کردند حمله کردم. جواب کتک ، کتک است. بعد از این اتفاق تصمیم گرفتم دیگر نه خودم با این خانواده باشم نه دخترم. الان هم با دخترم به خانه پدرم رفته ام. می خواهم زندگی مستقل تشکیل بدهم و از خانواده خودخواه همسرم که به عروس به چشم کلفت نگاه می کنند دوری کنم.»

البته در دادگاه خانواده همسر این مرد به شدت با درخواست طلاق همسرش مخالفت کرد. قرار است هر دو نزد مشاور خانواده فرستاده شوند.

پرونده کتک کاری خانوادگی این دو هنوز در کلانتری باز است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی