شمانیوز
شما نیوز

جزئیات قطعی ایتا + زمان وصل شدن ایتا

پیام رسان ایتا برای چندمین بار در سال جاری از بامداد جمعه ۲۷ بهمن خارج دسترس شده است و باعث سرگردانی مخاطبان خود شده است. حالا که جمعیت زیادی به‌این پیام رسان داخلی اعتماد کرده اند این قعطی ها لطمه بزرگی به اعتماد افراد به این محصولات داخلی زده و باعث ایجاد شایعه های فراوانی هم خواهد شد.

جزئیات قطعی ایتا + زمان وصل شدن ایتا

به گزارش شمانیوز، قطع شدن ایتا در ایران باعث نارضایتی مخاطبان این پیام رسام شده است و مسئولین مربوطه این گونه جواب مردم ناراضی را دادند.

مدیرعامل ایتا:خبرِ قطعی ایتا را از ۲ روز پیش اعلام کرده بودیم. قرار بود برای افزایش تاب‌آوری سیستم و ارتقای زیرساخت‌ها، ایتا از ساعت ۱ تا ۵ بامداد امروز قطعی داشته باشد اما این روند فنی طولانی شده است. چون ایتا روند رشد دائمی دارد ناگزیر هستیم دائم زیرساخت‌های فنی را تقویت کنیم.

پیام‌رسان ایتا یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارتباطی در ایران است. ایتا امکاناتی مانند چت، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها، ارسال و دریافت فایل‌ها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را فراهم می‌کند. برخلاف برخی سایر پیام‌رسان‌ها، ایتا برای کاربران ایرانی ارائه شده است و عمدتاً در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.ایتا برای کاربرانی که به دنبال یک پیام‌رسان ملی و با سیاست‌گذاری محلی هستند، گزینه‌ای مناسب است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied