شمانیوز
شما نیوز

برنامه نوروزی رئیس پلیس راه تهران بزرگ

بازدید رئیس پلیس راه تهران بزرگ از پاسگاه‌های استان در نوروز ۱۴۰۳

رئیس پلیس تهران بزرگ با پیامی تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ به مردم ایران، از تداوم بازدید پاسگاه‌های ترددی استان تهران توسط واحدهای گشت پلیس راه خبر داد.

بازدید رئیس پلیس راه تهران بزرگ از پاسگاه‌های استان در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش شمانیوز، پلیس راهور فراجا و پلیس راه تهران بزرگ برای نوروز ۱۴۰۳ برنامه‌ جذاب و تشویقی بسیار مثبتی را برای کاهش تصادفات در مسیر تهران - کرج، تهران - قزوین، تهران- شمال و آزادراه تهران - پردس در راستای فرهنگ‌سازی کودکان به انجام رسانیده است.

سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس راه تهران بزرگ، امروز اول فروردین ۱۴۰۳ در پیامی ضمن تبریک سال نو شمسی و تقارن بهار طبیعت با بهار جان‌ها و قرآن این تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان را به عنوان یک راهبرد انسان‌سازی و محور خویشتنداری عنوان کرد که می‌تواند در مسیر زندگی مردم جامعه نقشی اساسی را در مثبت انگاری و اهداف رعایت حق تقدم اصول انسانی ایفا نماید.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جریان سرکشی از واحدهای گشت پلیس راه در آزادراه تهران - قم و تداوم این بازدید‌ها در جهت برقراری حداکثری امنیت و آرامش مسافران نوروزی تا پایان ایام تعطیلات خبر داد.

وی اظهار کرد که بازدید از واحدهای گشت و پاسگاه‌های پلیس راه در آزادراه‌ها و مسیرهای فوق با این هدف انجام می‌گیرد تا مردم جامعه ایران اسلامی بتوانند با آسایش بیشتری از لذت سفر و گردشگری بهره ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied