شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت

زمان واریز سود مرحله سوم سهام عدالت/ اطلاعات کامل برای دارندگان سهام

 زمان واریز سود مرحله سوم سهام عدالت/  اطلاعات کامل برای دارندگان سهام

عسگر توکلی، رئیس هیات مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت خبر های جدیدی درباره واریز سود سهام عدالت ارائه کرده است.

به گزارش شمانیوز :در روزهای اخیر، عسگر توکلی، رئیس هیات مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور، از واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر حداکثر تا پایان هفته گذشته خبر داده بود. اما به تازگی ولی اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، اعلام کرد که برخی از شرکت‌ها هنوز سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی ۱۴۰۱ را به شکل کامل واریز نکرده‌اند. از این شرکت‌ها، چهار شرکت از جمله فجر انرژی خلیج فارس اعلام کردند برنامه افزایش سرمایه دارند و درخواست خود برای افزایش سرمایه را در سامانه کدال منتشر کرده‌اند.

دو شرکت دیگر نیز هنوز سود سهام عدالت را به صورت کامل واریز نکرده‌اند و هیچ اعلامی هم درباره افزایش سرمایه نداشته‌اند. به همین دلیل، تا زمانی که سود مرحله سوم سهام عدالت به شکل کامل از سوی این شرکت‌ها واریز نشود، نمی‌توان زمان دقیقی برای واریز این سود اعلام کرد. مجوزهای لازم از شورای عالی بورس برای واریز این سود باید دریافت شود که این امر نیز مستلزم تکمیل واریز سود توسط تمامی شرکت‌ها است.

در نتیجه، همچنان باید منتظر ماند تا ببینیم آیا مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ در تیرماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد یا اینکه تأخیرهای ناشی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی