شمانیوز
شما نیوز

رئیس پلیس راه تهران بزرگ خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در آزادراه تهران - شمال همزمان با افزایش سفرهای تابستانی

 اعمال محدودیت‌های ترافیکی در آزادراه تهران - شمال همزمان با افزایش سفرهای تابستانی

رئیس پلیس آزادراه‌های تهران بزرگ اعلام کرد که به‌دلیل افزایش ترافیک ناشی از موج سفرهای تابستانی به سمت شمال کشور، محدودیت‌های ترافیکی در این محورها از امروز به اجرا گذاشته می‌شود. این محدودیت‌ها به منظور کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی سفرها اعمال خواهد شد.

به گزارش شمانیوز، سرهنگ ابراهیم ارزانی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در محل پاسگاه جدیدالاحداث آزادراه تهران - شمال برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای رسانه و تبریک ۱۷ مرداد که یادآور رشادت‌های خبرنگاران عرصه دفاع مقدس و اطلاع‌رسانی شفاف در جامعه است، این روز را فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالان عرصه رسانه دانست.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی آزادراه تهران - شمال

در این نشست که سرهنگ بخشی، رئیس پاسگاه آزادراه تهران - شمال، و خانم سرهنگ کلاوشکی حسینی، معاونت اجتماعی پلیس راه تهران بزرگ، نیز حضور داشتند، سرهنگ ارزانی با اشاره به روزهای پایانی موج گرما و افزایش سفرهای تابستانی به سمت شمال کشور، اظهار داشت: از امروز، محورهای منتهی به شمال کشور به‌ویژه آزادراه تهران - شمال با بار ترافیکی سنگینی مواجه خواهند شد و به همین دلیل مجبور به اعمال محدودیت‌های ترافیکی خواهیم بود.

وی افزود: «این محدودیت‌ها قبل از تونل‌ها و ورودی آزادراه‌ها اعمال می‌شود. در حال حاضر بار ترافیکی در جنوب به شمال آزادراه تهران-شمال به صورت سنگین است. هموطنان می‌توانند از محورهای جایگزین نظیر فیروز کوه، رشت-قزوین و هزار تردد کنند. از رانندگان و مسافران تقاضا داریم که با سعه‌صدر و نهایت همکاری و تعامل با خادمان مردم در پلیس راه، در اجرای این محدودیت‌ها همراهی کنند.

رئیس پلیس آزادراه‌های پایتخت در ادامه صحبت‌های خود به توصیه‌هایی برای داشتن یک رانندگی ایمن و سفری خوش اشاره کرد و گفت: رانندگان حتماً قبل از سفر استراحت کافی داشته باشند و در طول مسیر از تخلفاتی که جان خود و همراهان را به خطر می‌اندازد، جدا بپرهیزند.

سرهنگ ارزانی اضافه کرد: در طول سفر با بستن کمربند ایمنی و رانندگی با سرعت مطمئنه، ضمن توجه به جلو و پرهیز از رانندگی در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی، سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خانواده و همراهان خود به ارمغان بیاورید.

این اقدامات به منظور تأمین امنیت مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام پیک سفرهای تابستانی انجام می‌شود و از همه رانندگان خواسته شده تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با نیروهای پلیس، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی