شمانیوز
شما نیوز

مبینا نعمت زاده

ببینید / جواب مبینا نعمت زاده به کنایه شهربانو منصوریان / رشته ورزشی شما در حد المپیک نیست

ببینید / جواب مبینا نعمت زاده به کنایه شهربانو منصوریان / رشته ورزشی شما در حد المپیک نیست

شاید در روزهای اخیر ماجرای درخواست مبینا نعمت‌زاده برای ورودش به دانشگاه بدون کنکور آن هم در رشته پزشکی بیش از مدال‌آوری در فضای مجازی بازتاب داشته است.

به گزارش شمانیوز: مبینا نعمت‌زاده در 19 سالگی به مدال برنز المپیک 2024 پاریس را در رشته تکواندو کسب کرد تا دومین ورزشکار زن ایرانی لقب بگیرد که در تاریخ المپیک به مدال دست یافته است. 

اما این دختر تکواندوکار بعد از کسب این مدال در مصاحبه خود از مسئولان کشور درخواست کرد شرایط را برای درس خواندنش در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور فراهم کنند چون او به‌خاطر ورزش نتوانسته تحصیلش را ادامه دهد.

این درخواست که البته با پاسخ دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر همراه شد، در روزهای اخیر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و برخی به‌خاطر این اتفاق از مبینا نعمت‌زاده انتقاد کرده‌اند. یکی از منتقدان که به طنز به این موضوع پرداخته، شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان بوده که با انتشار ویدیوی روی صفحه اینستاگرام خود عنوان کرده که او را هم باید به‌خاطر کسب مدال‌های جهانی و بازی‌های آسیایی در رشته دندانپزشکی قبول کنند تا دیگر دور ورزش را خط قرمز بکشد و به سمت دندانپزشکی برود!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی