شمانیوز
شما نیوز

الهام حمیدی

پیدا شدن خانم بازیگر بعد از مدت ها / چهره جدید الهام حمیدی بعد از عمل زیبایی همه را شوکه کرد

پیدا شدن خانم بازیگر بعد از مدت ها / چهره جدید الهام حمیدی بعد از عمل زیبایی همه را شوکه کرد

چهره عجیب و تغغیر کرده الهام حمیدی بعد از عمل های سنگین زیبایی که همه توجه کاربران را به خود جلب کرد.

به گزارش شمانیوز: الهام حمیدی بازیگر معروف ایرانی است. الهام حمیدی در سریال شوق پرواز بسیاربه شهرت رسید. عکس جدیدکه بعد از عمل های زیبای سنگین از خودت منتشر کرده همه را شوکه کرده.

photo9254292282

همسر اول الهام حمیدی

این بازیگر معروف کشورمان اولین بار در 20 سالگی یعنی در سال 1376 ازدواج کرد که در آن زمان هنوز به هنر بازیگری نمی پرداخت و معروف نشده بود اما زندگی مشترک او چندان دوام نداشت و چیزی نگذشت که به طلاق ختم شد.

الهام حمیدی

همسر دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی پس از سال ها برای بار دوم ازدواج کرد. الهام حمیدی پس از نزدیک به 20 سال مجردی از زمان طلاقش در تاریخ 13 بهمن 1397 در صفحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج مجددش داد. نام همسر او علیرضا صادقی است که فعالیت هنری ندارد. مراسم ازدواج الهام حمیدی در آخرین روز فروردین 1398 برگزار شد.

پست الهام حمیدی

 الهام حمیدی به مناسبت ازدواج دوم خود این متن را در اینستاگرامش منتشر کرده است :

ای در دل من، میل و تمنا، همه ی تو !

وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه ی تو !

هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه ی تویی و فردا همه ی تو

پست ازدواج الهام حمیدی

فرزندان الهام حمیدی

الهام حمیدی در تاریخ 12 خرداد 99 با انتشار پست اینستاگرامی تولد پسرش را رسانه ای کرد. نام پسر خانم بازیگر الوین است که با تولد او الهام حمیدی حس مادر شدن را برای نخستین بار تجربه کرد. پس از  یک سال و 5 ماه از تولد پسرش این هنرمند مشهور کشورمان صاحب یک دختر به نام ماهلین شد که در تاریخ 22 مهر 1400 به دنیا آمد.

تولد پسر الهام حمیدی

تولد دختر الهام حمیدی

از کودکی تا بازیگری الهام حمیدی

الهام حمیدی 7 ساله بود که برای نخستین بار بازیگری را در سال 1363 و با تئاتر تجربه کرد و موفق شد جایزه اول منطقه را دریافت کند. او یک ترم به کلاس های بازیگری رفت و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کرد؛ در همان کلاس ها برای بازی در آوایی در گلستان کاری از رامین لباسچی انتخاب شد. او پس از یک دوره وقفه در کار بازیگری دوباره در سال 1379 که 23 ساله شده بود از همان کلاس های بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و برای نخستین بار جلوی دوربین رفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی