شمانیوز
شما نیوز

حسن یزدانی

عکس احساسی حسن یزدانی در کنار مادرش / عشق بی حد حسن یزدانی به مادرش + عکس

عکس احساسی حسن یزدانی در کنار مادرش / عشق بی حد حسن یزدانی به مادرش + عکس

عکس احساسی و عاشقانه حسن یزدانی به مادرش در ادامه مشاهده خواهید کرد.

به گزارش شمانیوز: حسن یزدانی کشتیگیر معروف ایرانی است. حسن یزدانی در المپیک 2024 مدال نقره را کسب کرد. حسن یزدانی به عنوان یک اسطوره کشتی از آن یاد می شود. در ادامه عکس عاشقانه حسن یزدانی در آغو مادرش را مشاهده خواهید کرد.

حسن یزدانی

حسن یزدانی ۵ دی ۱۳۷۳ در روستای لپوصحرا واقع در شهرستان جویبار به دنیا آمده است. او سومین فرزند است و سه برادر دارد. پدرش کشاورز و مادرش خانه دار می باشد.

 

کشتی گیر حسن یزدانی دانشجوی سما دانشگاه آزاد است و تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر پیگیری می کند، وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت می باشد. پس از قهرمانی یزدانی در المپیک ۲۰۱۶، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی کسب مدال طلای المپیک را به حسن یزدانی و جامعه ی ورزشی کشور تبریک گفت.

 

خیلی ساکت هستم :

خیلی ساکت هستم و معمولا در مهمانی های خانوادگی کمتر شرکت می کنم، عاشق تمرین و ورزش هستم، درسم را هم می خوانم و سرم به کار خودم گرم است

 

فوتبالی نیستم اما پرسپولیسی ام :

خیلی کم فوتبال نگاه می کنم حتی بازی های ملی را ، اما پرسپولیسی هستم ، البته این طرفداری اسمی است و از کودکی علاقه زیادی به تماشای فوتبال نداشتم

 

او در مسابقات کشتی سنتی شرکت می‌کرده و وی هم در دوران کودکی در خانه با برادرهایش کشتی می‌گرفت و یکی دو مرتبه هم در مسابقات سنتی مثل لوچو بازی کرد. در یازده سالگی ورزش کشتی را به صورت جدی شروع کرد، زیر نظر امید اسماعیل پور شروع کرد تا اینکه یکسال بعد در جویبار زیر نظر همت مسلمی ادامه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی