شمانیوز
شما نیوز

دسر

طرز تهیه دسر بیسکویت مادر خوشمزه

طرز تهیه دسر بیسکویت مادر خوشمزه

طرز تهیه دسر بیسکویت مادر را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز: اگر به بیسکویت مادر علاقه داشته باشید عاشق طعم و مزه این دسر می شود زیرا قرار است از بیسکویت مادر در این دسر قالبی استفاده کنید. این دسر خوشمزه با پودر ژلاتین و پودر قهوه یا کاکائو تهیه می شود و شما می توانید در هر قالبی که دوست دارید آن را تهیه کنید. این دسر طعم جدیدی دارد و اگر از دسر های تکراری خسته شدید حتما این دسر خوشمزه را تست کنید.

مواد لازم
 
شیر 2 لیوان
شکر 2 ق غذا خوری
پودر قهوه یا پودرکاکائو 1 ق غذا خوری
بیسکوییت مادر 2 بسته
خامه صبحانه 3 ق غذا خوری
وانیل نوک قاشق چای خوری
پودر ژلاتین 3 ق غذا خوری
1مرحله اول: مخلوط کردن مواد
ابتدا داخل یک قابلمه شکر و پودر کاکائو یا قهوه را بریزید و خوب هم بزنید تا شکر حل شود و بعد بیسکویت مادر را خرد کنید و داخل مواد بریزید، چون قارر است در انتها مواد میکس شود برش های بیسکویت مهم نیست.

 

2مرحله دوم: افزودن خامه
در ادامه قابلمه را روی حرارت قرار دهید و هم بزنید تا شکر ذوب و کم کم بیسکویت ها نرم شود و زمانی که به این مرحله رسید با کمک گوشتکوب برقی مواد را میکس کنید یا می توانید داخل مخلوط کن بریزید و میکس کنید و مجدد به قابلمه برگردانید. سپس خامه را داخل کاسه ریخته و کمی از مواد بیسکویتی را با خامه ترکیب کنید تا هم دما شوند و بعد به کل مایه اضافه کنید.

 

3مرحله سوم: افزودن ژلاتین
در ادامه وانیل را نیز به مواداضافه کنید و هم بزنید، در همین حین ژلاتین را با چند قاشق آب سرد مخلوط کنید و بعد از این که اسفنجی شد باید بن ماری کنید که می توانید روی بخار کتری در حال جوش قرار دهید یا برای 40 ثانیه در مایکروفر بگذارید تا بن ماری شود.

 

4مرحله چهارم: تهیه دسر بیسکویت مادر
در ادامه قالب مورد نظر را انتخاب کنید و مواد را داخل آن ریخته و برای 4 الی 5 ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد و برای برگردان دسر نیز باید دور تا دور دسر را آزاد کنید و روی دیس مورد نظر برگردانید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی