شمانیوز
شما نیوز

تغییر 180 درجه طوبی در بیرون سریال / عمرا اگر شبنم قربانی را ببینید بشناسید

تغییر 180 درجه  طوبی در بیرون سریال / عمرا اگر شبنم قربانی را ببینید بشناسید

شبنم قربانی از بازیگران نقش اصلی سریال طوبی است که به تازگی عکسی از این بازیگر منتشر شده است که باعث شوکه شدن مخاطبان شده است.

به گزارش شمانیوز؛ شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در ملکه گدایان در تاریخ 19 تیر ماه سال 1368 متولد شد. درباره خانواده شبنم قربانی اطلاعات چندانی در دسترس نیست و او در صفحه رسمی اش تصویری مربوط به پدر و مادر یا خواهر و برادرش منتشر نکرده است.شبنم قربانی متاهل است و در تاریخ 9 اسفند 1399 با امین شکاری صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

شبنم قربانی

شبنم قربانی و همسرش صاحب دو فرزند هستند که در ادامه تصویر شبنم قربانی و همسر و فرزندانش را می بینید. فرزند اول شبنم قربانی دختر و فرزند دوم او پسر است. بارداری شبنم قربانی برای تولد فرزند دومش بعد از بازی در سریال ملکه گدایان و شهرت او سپری شد که در آن زمان به واسطه بازی او در این سریال، کاربران علاقه بیشتری به دنبال کردن زندگی شخصی این بازیگر زن ایرانی داشتند.

اولین تجربه بازی در نمایش خانگی برای خانم بازیگر با نقش سارا در سریال ملکه گدایان رقم خورد. نقشی که به کارگردانی حسین سهیلی زاده به خوبی دیده شد و او را در کنار چهره‌هایی همچون پانته‌آ بهرام، باران کوثری، رویا نو نهالی، فرزاد فرزین و محمدرضا غفاری به یکی از بازیگران محبوب تبدیل کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی