شمانیوز
شما نیوز

ارتش صهیونیستس

اولین درگیری زمینی ارتش صهیونیستی با حزب الله

اولین درگیری زمینی ارتش صهیونیستی با حزب الله

درحالی که نظامیان صهیونیست بعد از افتادن در کمین نیروهای مقاومت لبنان در سپیده‌دم امروز متحمل تلفات جانی سنگینی شدند، حزب‌الله اعلام کرد که درگیری شدیدی میان رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر در مارون‌الراس جریان دارد و تلفات سنگینی به دشمن وارد شد.

به گزارش شمانیوز، حزب الله لبنان که از سپیده دم امروز حملات خود علیه اشغالگران را به شکل طوفانی آغاز کرده است، بیانیه‌های جدیدی درباره عملیات‌ها ضد دشمن صهیونیستی منتشر کرد.

در دهمین بیانیه حزب الله درباره عملیات‌های امروز آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و نیز دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 11:30 قبل از ظهر امروز چهارشنبه 2 اکتبر محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک ادمیت را با گروهی از موشک‌ها مورد هدف قرار داده و تلفات مستقیم به نیروهای دشمن وارد ساختند.

ما حزب الله در یازدهمین بیانیه امروز خود هم اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی با گروهی از نیروهای اشغالگر صهیونیستی که به شهرک مارون الراس از جهت شرقی رخنه کرده بودند، درگیر شده و تلفات متعددی به آنها وارد ساختند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

سپیده دم امروز هم حزب الله از درگیری زمینی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی خبر داده و اعلام کرد که رزمندگان مقاومت نظامیان صهیونیست را مجبور به فرار کردند.

منابع رسانه‌ای مقاومت درباره جزئیات این عملیات گفتند که نظامیان صهیونیست 3 روز قبل از دروازه شهرک مسکافعام به حدود چند متر وارد شهر العدیسه شده و از این شهر عکس گرفته بودند و سپس به خیال خالی بودن این منطقه، امروز در تلاش برای نفوذ بودند که در کمین بزرگ نیروهای حزب الله افتادند.

بر اساس این گزارش تلفات جانی سنگینی به نظامیان صهیونیست در این درگیری‌ها وارد شد و آنها فرار کردند.

رسانه‌های عبری از هلاکت دست کم 8 نظامی صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها  نفر در درگیری با نیروهای حزب‌الله تا این لحظه خبر دادند.

این در حالی است که مقامات رسمی رژیم اشغالگر درباره اعلام جزئیات این حادثه سکوت کرده و رسانه‌های عبری آن را یک رویداد فاجعه بار توصیف می‌کنند.

از طرف دیگر از صبح امروز حزب‌الله حملات موشکی شدیدی به مراکز نظامی رژیم اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی انجام داده و این حملات همچنان ادامه دارد.

بعد از حملات موشکی کوبنده حزب‌الله، رسانه‌های عبری اعلام کردند که در شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) باران موشک می‌بارد.

به اذعان رسانه‌های صهیونیستی، ده‌ها تن از نیروهای ویژه ارتش این رژیم در حملات امروز حزب الله به شکل شدیدی مجروح شده‌اند و صدای فریاد آنها شمال فلسطین را پر کرده است.

این رسانه‌ها همچنین از هلاکت چهار نظامی صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی بعد از عملیات‌های حزب‌الله خبر دادند.

منابع عبری زبان گزارش دادند که صدای آژیر در سراسر مناطق شمالی از جمله حیفا شنیده می‌شود و از صبح امروز بیش از 100 موشک به سمت شمال شلیک شده است.

بر اساس این گزارش‌ها صبح امروز 10 خانه در شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی بعد از حملات موشکی حزب‌الله تخریب شده است و ارتش از ساکنان الجلیل علیا خواسته تا به نزدیکی پناهگاه‌ها بروند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی