شمانیوز
شما نیوز

رقابت‌های انتخاباتی براساس اصل مشارکت حداکثری انجام شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رقابت‌های انتخاباتی باید بر مدار قانون، رقابت، رفاقت و براساس اصل مشارکت حداکثری انجام شود.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رقابت‌های انتخاباتی باید بر مدار قانون، رقابت، رفاقت و براساس اصل مشارکت حداکثری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌جنوبی، وجه الله خدمتگزار، امروز (18 بهمن) در شورای اداری استان اظهار کرد: از 102 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی صلاحیت 53 نفر برای چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی تایید شد. این استان با حدود 800 هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

استاندار خراسان جنوبی بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: آنچه انجام می‌شود، باید منطبق بر قانون باشد و مردم احساس کنند در فضای درست کارها به خوبی انجام می‌شود. مقصد همه دست اندرکاران انتخابات مشارکت حداکثری است که خواسته رهبری و ریاست جمهوری است. تمام دست اندرکاران انتخابات استان تلاش دارند، این آزمون در فضایی سالم، شفاف، همراه با نشاط و دوستی و رقابت برگزار شود و از نظر دولت هر کس رای لازم آورد و انتخاب شد، منتخب مردم است.

وی با اشاره به اینکه همه حرکت‌ها بر محور و مدار قانون، نهایت عزت و کرامت خواهد بود و خود مردم، داوطلبان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، تصریح کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امانتدار آرای مردم هستند و کسی حق دخالت ندارد و وظیفه همه تحقق حضور حداکثری در شعبه‌های اخذ رای خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: کسانی که صلاحیت آنها تایید و اجازه حضور در رقابت‌های انتخاباتی پیدا کردند، تبلیغات را براساس قانون، احترام به حقوق مردم و انتخابات انجام دهند.

وی با اشاره به شعار سال « دولت و ملت، همدلی و همزبانی » بیان کرد: مردم به خوبی با شرایط آشنا هستند و انتظار دارند، آنچه در توان هست صادقانه در خدمت رسانی به آنها به کار گرفته شود. جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و منطق و گفتمان درست به استکبار ثابت کرد که نتوانسته‎اند کاری از پیش ببرند. استکبار باید اجازه دهد مردم خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین کنند. در عرصه دیپلماسی، ایران اسلامی به پشتوانه مردم نشان داد که اهل حقیقت و صداقت و ایستادگی و مقاومت است.

خدمتگزار با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری ۶۴۵ پروژه در استان با ارزش بالغ بر ۲۴۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید، یادآور شد: مجموع اعتبارات هزینه شده در دهه فجر سال ۹۲، ۷۸ میلیارد تومان و در سال ۹۳ بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied