شمانیوز
شما نیوز

تاکید رییس قرارگاه راهیان‌نور دانشجویی ایلام بر مهیا کردن امکانات یادمان‌های دفاع مقدس

رئیس قرارگاه راهیان‌نور دانشجویی استان ایلام گفت: باید با مهیا کردن امکانات استان در بخش راهیان نور و ساماندهی و بهسازی یادمان‌ها در رونق این امر فرهنگی در استان و کشور تلاش کنیم.

رئیس قرارگاه راهیان‌نور دانشجویی استان ایلام گفت: باید با مهیا کردن امکانات استان در بخش راهیان نور و ساماندهی و بهسازی یادمان‌ها در رونق این امر فرهنگی در استان و کشور تلاش کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه ایلام، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام دکتر «محمد علی‌اکبری» با تأکید بر همکاری و هم‌افزایی همه دانشگاه‌های استان در بحث راهیان‌نور دانشجویی اظهار کرد: دانشگاه ایلام سال گذشته توانست با مشارکت خوب و همکاری دلسوزانه همکاران مقام برگزیده کشور را در اعزام راهیان‌نور دانشجویی کسب کند.

علی‌اکبری با بیان اینکه باید این جایگاه تقویت و حفظ شود، افزود: باید با مهیا کردن امکانات استان در بخش راهیان‌نور و ساماندهی و بهسازی یادمان‌ها در رونق این امر فرهنگی در استان و کشور تلاش کنیم.

رییس دانشگاه ایلام اضافه کرد: یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان، باید با رسیدگی بیشتر از نظر تأسیساتی و زیرساختی مهیای برگزاری اردوهای کشوری شود.

علی‌اکبری بر ضرورت پای کار آمدن مسئولان ارشد استان، در این بخش ، گفت: اهتمام به بخش راهیان‌نور و یادمان‌های استانی با توجه به فراهم شدن ارتباطات بین‌المللی از طریق استان، بسیار می‌تواند در جذب توریسم و گردشگر خارجی مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه باید با داشتن چشم‌اندازی بلندمدت به این مقوله بیاندیشیم، اضافه کرد: مناطقی از استان که قابلیت یادمان دارد مورد توجه قرارداده و از هر ایده و فکری برای برجسته کردن ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های مردم استان در دوران دفاع مقدس بهره گرفته شود.

علی‌اکبری تاکید کرد: دانشگاه ایلام با همکاری دیگر دانشگاه‌های استان، از هیچ گونه تلاش و مجاهدتی در راستای برگزاری مناسب و قابل قبول این اردوها دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied