شمانیوز
شما نیوز

ضرب و شتم کارگران یک کارواش توسط عوامل شهرداری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران خطاب به ریاست این شورا نسبت به اقدامات عوامل شهرداری تهران مبنی بر تخریب یک کارواش موقوفه و ضرب و شتم کارگران آن اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محسن سرخو در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران گفت: برابر گزارش واصله مردمی و رئیس محترم هیات امنای مسجد قدس در اولین ساعات بامداد مورخه 17/11/94 عوامل شهرداری اقدام به حمله و ضرب و شتم کارگران و تخریب کارواش موقوفه مسجد نموده‌اند و پس از تخریب، با قراردادن نیوجرسی و خاکریزی مقابل در، مانع گذر افراد شده‌اند.

وی با یادآوری اینکه دو شب قبل از بروز حادثه نیز عوامل شهرداری به محل مذکور مراجعه و به کارگران اعلام کردند که جهت پلمپ کارواش مسجد محل را ترک کنند که با مقاومت نگهبان و کارگران مواجه شده و نهایتا با ایجاد درگیری، موقعیت را ترک کرده‌‌اند. سپس عده دیگری مجددا به کارواش موقوفه حمله و آن را تخریب کردند.

سرخو با اشاره به اینکه قوانین و مقررات در زمان بروز تخلف ساختمانی و کاربری، تکالیف شهرداری را به روشنی مشخص کرده‌ است، خاطرنشان کرد: علت عدم ارائه مجوز احتمالی تعطیل یا تخریب بنای کارواش و سایر اقدامات، خلاف شئون اخلاقی و مذهبی مشخص نیست.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران اضافه کرد: با نظر به قرار گرفتن در دهه مبارک فجر و با توجه به اینکه در برنامه 5 ساله دوم، ساخت 2000 مسجد برای شهرداری تکلیف شده است و شهرداری تهران همه ساله هزینه‌های زیادی را برای ساخت و یا تجهیز مساجد هزینه می‌کند، اعمال این رویه‌های نادرست بر خلاف اهداف عالیه نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: مقتضی است؛ ضمن برخورد سریع و قاطع با متخلفان، نتیجه را اعلام و از تکرار چنین حوادث تلخ و غیرقابل دفاع ممانعت بعمل آید و دراجرای ماده هفتاد و سوم (73) قانون شوراها مراتب را به شهردار تهران به عنوان تذکر ابلاغ کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied