شمانیوز
شما نیوز

استاندار قزوین: نباید با حس رقابت سرمایه‌های انقلاب را تضعیف کرد

استاندار قزوین بر شرکت پرشور درراهپیمایی 22 بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: نباید با حس رقابت سرمایه‌های انقلاب را تضعیف کنیم.

استاندار قزوین بر شرکت پرشور درراهپیمایی 22 بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: نباید با حس رقابت سرمایه‌های انقلاب را تضعیف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قزوین، فریدون همتی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در ورزشگاه والفجر مجموعه 15 خرداد تاکستان در جمع مردم اظهار کرد: امام(ره) در راه و تصمیمات خویش محکم بود چون همه‌چیز را برای خدا دنبال می‌کرد و در اخلاق و رفتار ایشان خودپسندی و منیت وجود نداشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی با وحدت، یگانگی و اتحاد مردم پیروز شد و ملت به روحانیت اعتماد کرد و این انقلاب نتیجه رویداد بزرگ تاریخ بشری است.

همتی با اشاره به برجام و لغو تحریم‌ها تصریح کرد: این موفقیت‌ها مرهون تلاش رهبری، رئیس‌جمهور، تیم مذاکره‌کننده، سپاه، ارتش، نیروهای امنیتی و ملت شریف ایران است و دانشمندان کشور امروز قله‌های علم و دانش را فتح کرده‌اند.

استاندار قزوین اضافه کرد: دشمن به دنبال تفرقه و ناامنی در کشور بود که به لطف خداوند و تدبیر رهبری و شعور سیاسی مردم این امر محقق نشد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی هیچ امکانات و دانشی در دست نداشتیم ولی امروز از نظر تجهیزات نظامی جزء چند کشور برتر جهان هستیم.

همتی با اشاره به اینکه در حال حاضر، برجام به اتمام رسیده ولی برنامه جامع مشترک ملی آغازشده است، تأکید کرد: در این برهه از زمان بهترین روش حفظ وحدت و همدلی است، زیرا هدف دشمن امروزه ایجاد اختلاف درونی و واگرایی در کشور است.

استاندار قزوین اضافه کرد: رقابت‌ها در انتخابات باید بر اساس آموزه‌های دینی باشد نباید با حس رقابت سرمایه‌های انقلاب را تضعیف کنیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied