شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جشنواره ساخت مترسک‌های استکباری برای پنجمین سال در شاهرود

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود از برگزاری جشنواره ساخت مترسک‌های استکباری هم‌زمان با 22 بهمن خبر داد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود از برگزاری جشنواره ساخت مترسک‌های استکباری هم‌زمان با 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «عباس اعتماد» در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر این کانون اظهار کرد: جشنواره ساخت مترسک‌های استکباری، امسال برای پنجمین سال پیاپی در شاهرود برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این جشنواره با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری شاهرود و واحد فرهنگی سپاه شاهرود برگزار می‌شود، تصریح کرد: 12 اثر برتر این جشنواره در پایان راهپیمایی 22 بهمن معرفی می‌شوند.

اعتماد از ادای احترام اعضای این کانون به شهدای شاهرود در دهه مبارک فجر، خبر داد و افزود: امسال هم‌زمان با دهه فجر از چندین خانواده شهدای هنرمند استان سمنان تقدیر می‌شود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود، از دیدار با دو خانواده شهید هنرمند شاهرودی با حضور معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود خبر داد و گفت: برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی در مدارس این شهرستان از دیگر برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان شاهرود در ایام‌الله دهه فجر است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، یادآور شد: حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل‌های جوان امری ضروری است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied