شمانیوز
شما نیوز

ملاک ما، برگزاری انتخابات سالم است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: طی انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفندماه ملاک برای ما، برگزاری انتخابات سالم است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: طی انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفندماه ملاک برای ما، برگزاری انتخابات سالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، «محمد کاظم نظری» در نشست با کاربران رایانه شعب اخذ رأی با بیان این‌که انتخابات برای کل نظام مهم هست، افزود: اینجا فقط بحث دولت نیست، بلکه همه قوا درگیر برگزاری انتخاباتی پرشور هستند و مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولان نظام برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی با اشاره به بحث قوم‌گرایی در انتخابات خاطرنشان کرد: این بحث خطرناکی است و ادامه آن سرانجام بدی دارد.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: این دیدگاه باعث عقب‌گرد به ۵۰ یا۶۰ سال پیش می‌شود که همه ما درمسائل اجتماعی بصورت قومی و قبیله‌ای فکر می‌کردیم اما در عصر حاضر این مسأله پاسخگو نیست و به پیشرفت منجر نمی‌شود.

نظری با اشاره به برگزاری انتخابات سالم تصریح کرد: برای مجریان انتخابات مهم نیست چه کسی برنده انتخابات هست، چون ما معتقد به تمرین دموکراسی و انتخابات آزاد هستیم و خواهان این هستیم که نمره قابل قبولی بگیریم.

وی با اشاره به انتخابات گذشته ادامه داد: شبهه‌هایی در افکار عمومی شکل گرفته بود که ناشی از عملکرد مجریان انتخابات بوده است و ما نباید به سمتی برویم که کمترین بدبینی در اذهان عمومی را بوجود آورد.

فرماندار شهرستان بویراحمد خطاب به کاربران رایانه شعب اخذ رأی تصریح کرد: کاربران رایانه‌ای کارشان را جدی بگیرند چون امانتدار رأی مردم هستند و این یکی از مهم‌ترین امانت‌هاست.

نظری خاطرنشان کرد: ملاک برای ما، برگزاری انتخابات سالم هست و این دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولان نظام است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied