شمانیوز
شما نیوز

نماینده فارس در مجلس خبرگان: راهپیمایی 22بهمن مقدمه حماسه هفتم اسفند است

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه مقدمه یک حماسه دیگر در هفتم اسفندماه و پای صندوق‌های اخذ رای است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه مقدمه یک حماسه دیگر در هفتم اسفندماه و پای صندوق‌های اخذ رای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله احمد بهشتی در جمع راهپیمایان یاسوجی افزود: مردم در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به هر یک از داوطلبان رای دهند رای به جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و راه امام خمینی(ره) خواهد بود.

وی بیان کرد: انداختن هر برگ رای در صندوق‌های اخذ رای، تیری به قلب استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، اسرائیل و آل سعود است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نسل امروز پای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی محکم و قهرمانانه ایستاده است و همواره عهد و پیمان خودشان را تجدید کرده‌اند و امسال نیز شاهد راهپیمایی باشکوه ملت ایران اسلامی بوده‌ایم.

بهشتی تصریح کرد: آفرین برمردم قهرمان، شهید پرور، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد که باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود گذشت 37 سال از عمر با برکت انقلاب، ملت ایران اسلامی به دنیا نشان داد که محکم و مقتدر پای آرمان‌ها، ارزش‌ها و انقلاب خود ایستاده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت ایران اسلامی توطئه‌ها، جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی را از سرگذراند و تحریم‌ها را شکست و امروز نیز با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن که مقدمه یک حماسه دیگر در هفتم اسفندماه پای صندوق‌های اخذ رای است، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied