شمانیوز
شما نیوز

بهره‌برداری از 118 مسکن مددجویی کمیته امداد در دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از افتتاح و بهره برداری از 118مسکن مددجویی در ایام دهه فجر خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از افتتاح و بهره برداری از 118مسکن مددجویی در ایام دهه فجر خبر داد.

محسن ولیئی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی (ایسنا)، با بیان اینکه 118 واحد مسکونی در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل داده شد، گفت: سه واحد مسکن مددجویی در قالب احداث مسکن شهری و مابقی واحدها در قالب طرح تامین خرید مسکن مددجویان شهری است.

وی افزود: اعتبارات این تعداد واحد مسکونی از محل کمک‌های مردمی، آورده مددجویان، خیران و نیکوکاران، وام‌های بانکی و منابع کمیته امداد تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: واحدهای مسکونی مددجویی شهری در شهرستان شهریار به تعداد سه واحد در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل متقاضیان واجد شرایط جامعه هدف کمیته امداد استان تهران داده شد.

ولیئی همچنین از خریداری 115 واحد مسکن شهری خبر داد و گفت: این اقدام با اعتباری بالغ بر2 میلیارد و 59 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی، خیرین، نیکوکاران، آورده مددجویان، وام های بانکی و منابع کمیته امداد تأمین شده است.

وی ادامه داد: از جمعیت حدود 70 هزار خانوار تحت پوشش قریب به 20 هزار خانوار در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران مستأجر و فاقد مسکن که از این تعداد حدود 12 هزار خانوار در شهر تهران و 8000 خانوار در شهرستان‌های این استان مستأجر می باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به قیمت مسکن در شهر تهران نسبت به سایر شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: شاید در سایر شهرستان‌های کشور بتوانیم با مبلغی کمتر مشکل مسکن مددجویان را حل کنیم؛ اما در تهران برای تأمین مسکن به مبلغی حدود 150 تا 200 میلیون تومان نیاز داریم که در این راستا نیازمند مساعدت ویژه هستیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied