شمانیوز
شما نیوز

جلالی: بازیکنانم برای موفقیت هم قسم شده اند/ اولادی نمی دانست مردم این قدر دوستش دارند

سرمربی سایپا می گوید بازیکنان این تیم هم قسم شده اند که تا پایان لیگ تلاش‌شان را برای موفقیت انجام دهند.

سرمربی سایپا می گوید بازیکنان این تیم هم قسم شده اند که تا پایان لیگ تلاش‌شان را برای موفقیت انجام دهند.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ملوان انزلی با تبریک میلاد حضرت علی و عرض تسلیت به دلیل درگذشت مهرداد اولادی اظهار کرد: در پنج هفته گذشته به لحاظ شرایط خاصی که داشتیم، نتوانستیم امتیازات خوبی را بگیریم. مسئله مهم این است که همه تیم ما تصمیم گرفتند که به بازی ها برگردند و در بازی گذشته علی رغم بازی خوب نتوانستیم برنده شویم.

او ادامه داد: همه از ما انتظار بازی خوب دارند و تا آخرین روز بازی ها کیفیت خوب را به نمایش می گذاریم.

سرمربی سایپا درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: مصدوم هایمان آندارنیک تیموریان، وحید اسماعیل بیگی و روزبه شاه علی دوست هستند و سجاد مشکل پور را هم به دلیل محرومیت نداریم.

جلالی درباره فوت مهرداد اولادی و تاثیراتش بر روحیه بازیکنان ملوان و بازیکنان تیم خودش گفت: در هر صورت این موضوع واقعیتی است که باید با آن کنار بیاییم و دردناک است. فوتبالیست ها از جهات مختلف زیر فشار هستند و با توحه به اتفاقاتی که برای فوتبالیست ها می افتد معلوم نیست نفر بعد چه کسی باشد.

او افزود: باید کاری کنیم که فشارها معقول باشد و ویران کننده و منهدم کننده نباشد. وقتی یک فوتبالیست دوره خوب را می گذراند و افت می کند، نباید تنها بماند. در این مواقع نیازمند اطرافیانش است. مسلماً مهرداد اولادی نمی دانست که مردم این قدر دوستش دارند. امیدوارم بتوانیم این فقدان را تحمل کنیم و هم ما و هم تیم ملوان بازی خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied