شمانیوز
شما نیوز

مردم محور اقتصاد مقاومتی هستند

وزیر کشور با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی گفت: مردم محور اقتصاد مقاومتی هستند.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در مسجد جامع شهرستان قلعه گنج تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و گفت: اجرایی کردن اصول اقتصاد مقاومتی تکلیف همه ماست.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی افزود: مردم محور اقتصاد مقاومتی هستند و همانگونه که در دوران دفاع مقدس به یاری مردم بر دشمن پیروز شدیم امروز هم با همراهی مردم می توان مشکلات اقتصادی را مرتفع کرد.

رحمانی فضلی با اشاره به اجرای طرح شهر اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج اظهار کرد: این شهرستان به همت بنیاد مستضعفان به عنوان الگو در این زمینه انتخاب شد.

وی فعالیت های بیناد مستضعفان در قلعه گنج را موفقیت آمیز عنوان کرد و ادامه داد: وزرات کشور اختیارات را به فرماندار قلعه گنج داده و وی هم باید در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در اختیار بنیاد مستضعفان باشد.

وزیر کشور مشارکت مردم قلعه گنج در بحث اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با کمک مردم می توان بر مشکلاتی نظیر گرانی، بیکاری و مشکلات اقتصادی فائق آمد.

رحمانی فضلی یادآور شد: اقدامات بسیار خوبی در قلعه گنج انجام شده و این شهر به عنوان اولین شهر اقتصاد مقاومتی در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied