شمانیوز
شما نیوز

فهرست دوتابعیتی ها را دوشنبه صبح به وزارت اطلاعات فرستادیم

دادستان کل کشور از ارسال فهرستی از افراد دوتابعیتی به وزارت اطلاعات خبر داد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اعلام این خبر گفت: صبح دوشنبه همین هفته فهرست اسامی افراد دوتابعیتی را به وزارت اطلاعات فرستادیم.

دادستان کل کشور تعداد این افراد را بیش از ۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: یکی از منابع معتبر،فهرستی از اسامی دو تابعیتی را در اختیار ما قرار داده و افرادی را معرفی کرده بود که من در سخنانی از دولت خواستم با اینها برخورد کند.

وی افزود: وزیر محترم اطلاعات اعلام کرده بودند که فهرستی به ما نرسیده است که به دنبال آن،فهرست را دوشنبه صبح برای وزارت اطلاعات در قالب نامه طبقه بندی شده فرستادیم و امیدواریم بررسی دقیق کنند و اگر مستنداتی هم می خواهند اعلام کنند تا در اختیارشان بگذاریم که بصورت قانونی با آنها برخورد شود.

دادستان کل کشور با اعلام اینکه "آن منبع معتبر تاکید کرده که اسامی مستند و معتبر است، لکن خودم اسناد را ندیده ام" افزود: موسسات و مراکزی که این افراد در آن شاغل هستند در آن لیست مشخص و اعلام شده که در مراکز و مناصب دولتی هستند و بهرحال این وزارت اطلاعات است که باید بررسی کند.

منتظری با تاکید بر اینکه اشتغال دوتابعیتی ها طبق قانون در مراکز اجرایی و دولتی ممنوع است گفت: امیدواریم وزارت اطلاعات این موارد را به خوبی بررسی کند چون بهرحال دوتابعیتی ها معمولا موضوع را کتمان می کنند و آن را افشا نمی کنند و این دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی هستند که باید آن را بررسی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied