شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

با کاربرد طناب پلاستیکی نازک آشنا شوید

از طنابهای پلاستیکی نازک با قطر چهار میلی متر که انتخاب مناسبی برای بند رخت می باشد استفاده می شود که در بسته بندیهای ده متری به قطر چهار میلی متر عرضه می شوند. طنابهای پلاستیکی از الیاف مصنوعی تابیده شده که کار آن کشیدن و گره زدن می باشد و از آن برای نگهداری و بسته بندی اشیا استفاده می شود.

با کاربرد طناب پلاستیکی نازک آشنا شوید

فروشگاه آنلاین ما طنابهای پلاستیکی در سایزها و متراژهای متفاوت و رنگبندیهای متنوع با کیفیتهای مختلف عرضه می کند که شما می‌ توانید با مطالعه برای تهیه طناب مورد نیاز خود با توجه به نیاز خود به لینکی که در سایت آراد برندینگ قرار دارد مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را خرید کنید..

 

از جمله مواد مصرفی طناب پلاستیکی عبارت اند از: پشم، کتان، کنف، پلی پروپیلن، پلی اتیلن، پلاستیک و غیره. طنابهای پلاستیکی از سه کیفیت تولید می شوند که عبارتند از: نوع اول درجه یک پتروشیمی، نوع دوم از مواد اولیه درجه دو که از بازیافت پلاستیک و نایلون به دست می آید و نوع سوم هم از ترکیب مواد اولیه درجه یک و دو تولید می شود و طناب پلاستیکی درجه یک و نیم نام دارد.

کیفیت مواد اولیه، ضخامت و قطر طناب، میزان وارد کردن فشار، قرار داشتن در موقعیت جغرافیایی ازجمله عواملیست که در دوام طناب پلاستیکی تاثیر دارد.

طناب پلاستیکی درجه یک ظاهری شفاف و رنگ براقی دارد و طناب درجه دو شفافیت کمتری دارد و تنها طنابی که به طور خالص درجه یک می باشد طنابهای سفید رنگ هستند.

خرید طناب پلاستیکی

یکی از ویژگیهایی که در زمان خرید طناب پلاستیکی همچون گونی کنفی بسیار اهمیت می دهند قیمت و کیفیت در برابر کاری که انجام می شود است.

طنابها بر سه درجه تولید، دسته بندی می شود که با توجه به مواد اولیه آن درجه بندی می شود که در ادامه به تمامی سه مدل کیفیت می پردازیم. طناب درجه یک که شکل ظاهری بسیار شفاف و رنگ براقی دارد از مواد اولیه درجه یک پتروشیمی تولید می شود.

برای تعیین طناب درجه دو، از مواد اولیه درجه دو که از بازیافت نایلون و پلاستیک تولید شده ساخته می شود و طناب درجه یک و نیم از ترکیب مدل درجه یک و دو تولید و دارای شفاف کمتری دارد.

 

یک سوالی مطرح می شود که چطور طنابهای درجه یک و دو را از هم تشخیص دهیم برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کیفیت طناب درجه یک شکل ظاهری براق و شفاف تری نسبت به طناب درجه دو دارد و طناب درجه دو شفافیت کمتری دارد.

همانطور که در مطالب فوق اشاره کردیم، طنابهای پلاستیکی کابردهای زیادی در تمامی صنایع دارد که --بصورت تیتر وار به آن می پردازیم.

-کارهای تزئینی و دستی

-بسته بندی کالاها

-اهداف نجات و ایمنی

-فعالیتهای علمی فناوری دریایی

-فعالیتهای دفاعی خدمات دریایی

-قابل استفاده در صنعت درختکاری و جنگل کاری

-اتصال بنرهای تبلیغاتی

-طناب دریایی و پهلوگیری

-سوارکاری و نگهدارنده‌ی بندهای اسب

-حمل و نقل دریایی

-کارهای روزمره

-تولید طناب ماهیگیری

-اتصال بنرهای تبلیغاتی

فففففففففففففففففففففقققققققثی

طناب پلاستیکی نازک

در مقایسه طنابهای پلاستیکی و طبیعی، طناب پلاستیکی نازک حرفه ای تر هستند. طنابهای یا الیاف مصنوعی مشابه طنابهای الیاف طبیعی هستند اما از نظر کیفیت تفاوتهایی دارد.

طنابهای مصنوعی محکمتر و قوی تر هستند و همچنین ضد نفوذ آب و پوسیده شدن می باشند و قابل اشتعال هم نیستند.طنابهای مصنوعی نسبت به طنابهای طبیعی بیشتر کش می آیند.

طنابهای پلاستیکی از نظر جنس، ساختمان، استحکام متفاوت هستند.

از جمله تجهیزات و ماشین آلات برای تولید طناب پلاستیکی عبارتند از دستگاه بافنده، اکسترودر، جرثقیل برقی، دستگاه کلاف کن، انکوباتور دستگاه دسته بندی به کار می رود که اصولا وزن طنابها به سایز آن بستگی دارد. از طناب با کاغذ کرافت هم در صنایع ماهیگیری، مخابرات و غیره استفاده می شود.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied