شمانیوز
شما نیوز

کشف کتابهایی فرقه ضاله بهائیت از مخفیگاه یک محتکر بهایی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):ماموران اداره اطلاعات از این مخفیگاه بیش از 20 هزار متر لوله سبز و مقادیر زیادی اتصالات جانبی کشف کردند علاوه بر کشف این اقلام ،200 جلد کتاب آموزشی و نسخ قدیمی مربوط به فرقه ضاله بهائیت نیز از مخفیگاه این محتکر بهایی کشف شد.

ماموران اداره اطلاعات سپاه استان البرز در اقدامی عملیاتی، محتکر بهایی ساکن در فردیس کرج را شناسایی و بازداشت کردند. در این عملیات غافلگیرانه ماموران اداره اطلاعات سپاه استان البرز و بسیج فردیس کرج توانستند مخفبگاه اصلی یک بهایی احتکار کننده را که علاوه بر تبلیغ فرضه ضاله بهائیت ، اقلام مورد نیاز شهروندان را در یکی از محلات فردیس کرج احتکار می کرد، شناسایی و کشف کنند.

براساس این گزارش ،ماموران اداره اطلاعات از این مخفیگاه بیش از 20 هزار متر لوله سبز و مقادیر زیادی اتصالات جانبی کشف کردند. گفتنی است ماموران اداره اطلاعات در ادامه بررسی های خود از این مخفیگاه و انبار توانستند ، 200 جلد کتاب آموزشی و نسخ قدیمی مربوط به فرقه ضاله بهائیت را کشف کنند.

پرونده قضائی ویژه ای برای این محتکر بهایی تشکیل شده و تحقیقات در خصوص این موضوع در اداره اطلاعات سپاه استان البرز همچنان ادامه دارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied