شمانیوز
شما نیوز

شرکت مخابرات/

تکذیب گفتگوی سرپرست مخابرات سیستان و بلوچستان در خصوص تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی این منطقه

با توجه به انتشار خبری مبنی بر اینکه ۷۰ درصد تجهیزات مخابراتی در استان سیستان و بلوچستان تخریب و سرقت شده اند، به اطلاع می رساند این خبر به صورت ناقص و با اشتباهات فراوان و غیرحرفه ای تنظیم شده و هیچ گونه مصاحبه ای از سوی مدیران مخابرات منطقه با خبرگزاری ایرنا در این خصوص صورت نگرفته و آمار ارائه شده به هیچ وجه مورد تایید نیست.

تکذیب گفتگوی سرپرست مخابرات سیستان و بلوچستان در خصوص تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی این منطقه

در پی انتشار مصاحبه ی دکتر عیدی زاده سرپرست مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان از سوی خبرگزاری ایرنا به اطلاع می رساند هیچ گونه مصاحبه از سوی وی با این رسانه صورت نگرفته و آمار و ارقام درج شده در خبر از سوی این خبرگزاری مورد تائید مخابرات منطقه نیست.

بر این اساس در خصوص سرقت و تخریب تجهیزات و منصوبات مخابراتی نیز به آگاهی می رساند در این مورد اکثر مناطق مخابراتی کم و بیش با این مشکل مواجه هستند که مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان نیز از این مشکل مستثنی نیست و تمام تلاش مخابرات در این مورد، حفظ و حراست از سرمایه ملی حوزه ارتباطی کشور است.

سرپرست مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان در گفتگوهای متعدد ضمن تاکید بر لزوم حفظ و حراست از تجهیزات مخابراتی به عنوان یک سرمایه ملی و حافظ ارتباط در کشور، ازهمکاری سازمانهای امنیتی و انتظامی جهت حفظ اموال مخابراتی و کمک به خدمت رسانی به موقع و سریع از سوی مخابرات منطقه به مردم استان تقدیر و تشکر نموده است .

روابط عمومی مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied